سیاسی و اجتماعی

امدادرسانی هلال احمر به خودروهای در راه مانده استان زنجان

امدادرسانی هلال احمر به خودروهای در راه مانده استان زنجان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران هلال احمر از شامگاه ۲۰ آبان تا بامداد امروز برای ۲۲۲ خودروهای گرفتار در برف و کولاک جاده های استان امدادرسانی کردند.
سید قاسم موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به بارش برف و وقوع کولاک شدید در جاده ها و گردنه های صعب العبور استان زنجان، امدادگران برای خودورهای عبوری از این مسیرها زنجیرچرخ بسته و به خروج از برف این تعداد خودرو کمک کردند.
وی تاکید کرد: امدادگران برای ۶۶۱ سرنشین ۲۲۱ خودور در جاده های استان زنجان امداد رسانی کردند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر عملیات امداد رسانی، امدادرسانان هلال احمر استان ۱۰ نفر را در پایگاه های امدادی اسکان دادند.
موسوی خاطرنشان کرد: ۲۸ تیم عملیاتی اعم از نجاتگران و امدادگران هلال احمر در این امدادرسانی ها فعالیت داشته اند.
وی یادآوری کرد: در زمان حاضر ۱۱ پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان زنجان با تجهیزات کامل زمستانی شبانه روزی آماده ارائه خدمات به کاربران جاده ای هستند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه ها، ۶ تیم عملیاتی و پشتیبان نیز در سطح فعال و آماده ارائه خدمات امدادی هستند.
موسوی اظهارداشت: همه پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.
وی ازهموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در ۲۴ ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا