اقتصاد

برگزاری جشنواره ملی و کشوری فرهنگسازی مالیاتی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر 

برگزاری جشنواره ملی و کشوری فرهنگسازی مالیاتی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر

به گزارش پایگاهخبری آسمان زنجان، هاشم دینی، مسئول روابط عمومی اداره کل امورمالیاتی استان زنجان با اعلام این خبر عنوان کرد: در راستای گسترش فرهنگ سازی مالیات در سطح جامعه و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر این مسابقه در بخش های ویدئو کست، انشاء، کاریکاتور، عکاسی با تلفن همراه، تهیه گزارش خبری، نقاشی، کتابخوانی، شعر، عکاسی با دوربین و شعر طنز و برگزار می­گردد.

دینی افزود : این جشنواره با همکاری استان های اصفهان، گلستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، البرز، سمنان، کرمان، خراسان رضوی یزد ولرستان برگزار خواهدشد و پس از داوری آثار توسط سازمان امورمالیاتی کشور، به آثار برگزیده جوایز ارزنده ای تعلق خواهد گرفت.

دینی تصریح کرد: یکی از عوامل مؤثر در فرهنگ‌سازی مالیاتی، آگاهی مردم از ضرورت پرداخت مالیات و آشنایی با آثار پرداخت آن در جامعه است که در این راستا باهدف نهادینه شدن این فرهنگ، جشنواره ملی فرهنگسازی مالیاتی با توجه به تنوع رشته هادر قالب گروه های سنی مختلف با محوریت : مالیات و شهر من ، مالیات و عدالت اقتصادی ، فرار مالیاتی، مالیات و سلامت، مالیات و شفافیت، مردم و مالیات برگزار می­گردد.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه و آشنایی شهروندان با این موضوع گفت: سازمان امورمالیاتی کشور به‌منظور شناساندن اثرات پرداخت مالیات و سوق دادن ذهن شهروندان به این مقوله بسیار مهم، این جشنواره را باهدف آگاه‌سازی نسبت به عواید و مزایای پرداخت مالیات در سطح کشور برگزار می­کند.

دینی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی در عرصه مالیات از ضروریات و اهداف اداره سازمان امورمالیاتی کشور است تا بدین‌وسیله بتوان نگرش پرداخت مالیات را تقویت کرد زیرا که پرداخت مالیات موجب رونق اقتصادی، تحقق عدالت اجتماعی و عمران و آبادانی می‌گردد و از اینرو اثرات پرداخت مالیات باید برای مردم روشن شود.

دینی با اشاره به برگزاری سه دوره از سری مسابقات ملی نقاشی سهم من از مالیات اعلام داشت آثار ارسالی هنرمندان استان زنجان مقام های اول تا سوم این مسابقات را کسب نموده اند.

هاشم دینی، مسئول روابط عمومی اداره کل امورمالیاتی استان زنجان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا