اخبار ویژهفرهنگ و هنر

هنر و هنرمندان تاثیرگذارترین عامل در فرهنگ‌سازی هستند

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی خانه روشن با رویکرد مصرف بهینه انرژی برق با حضور هنرمندان سرشناس ملی علیرضا خمسه ، غلامحسین لطفی و محمود علی نظرعلیان و مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شرکت توانیر و همین طور مسولین استان زنجان و هنرمندان و اصحاب رسانه در سالن همایش های بین المللی روزبه زنجان برگزار شد.

مدیر کل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در اختتامیه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه خانه روشن ضمن خوشامدگویی به مصرف برق اشاره کرد و گفت: مسابقه سرعت گیری مصرف و تولید همواره بوده و ادامه دارد، مدیریت مصرف بهینه یک راهکار ناگریز است.
جوادی افزود: مساله افزایش مصرف برق و هدر رفت منابع یک موضوع ملی است و باید با نگاهی فراگیر به این مهم نگریست و امید است همه دستگاه‌ها دست به دست هم در ایجاد فرهنگ استفاده درست همراه باشند، خوشبختانه امسال توزیع برق استان زنجان نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه را با رویکرد مصرف بهینه انرژی برق برگزار نمود که آیین پایانی این جشنواره هفته آینده در زنجان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی خانه روشن، اظهار داشت: این مسولیت بزرگ بر عهده استان زنجان بوده است که باعث افتخار ماست.

در ادامه مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر گفت: ما بر این باوریم مصرف برق در کشور بیشتر از نیاز است، باید مصرف را مدیریت کنیم.
محمد علی اکبری با اشاره به کنترل مصرف بهینه انرژی، افزود: در اولین گام برای مصرف بهینه انرژی برق، باید اضافه مصرف را کنترل کنیم.
وی اظهار داشت: معقوله مصرف بهینه برق دامن گیر کل کشور است و نیازمند همراهی کل کشور و اجتماعی سازی صنعت برق است.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر با اشاره به اینکه، ما باید سختی پروسه تولید و دسترسی برق به مردم را بیان و آگاه سازیم، تصریح کرد: زبان هنر ، زبان تاثیر گذاری است و نفوذ بیشتری در افکار مردم دارد.
محمد علی اکبری افزود: اجتماعی سازی صنعت برق را باید جدی بگیریم و ارزش و جایگاه برق را به مردم نشان دهیم تا مصرف درستی داشته باشند.
وی در ادامه افزود: ما نیازمند هنرمندان و زبان هنرمندان هستیم تا تاثیر مثبتی بر روی نسل جدید داشته باشند.

خبرنگار و عکاس نرگس محمودی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا