فرهنگ و هنر

عدم وجود عدالت فرهنگی و هنری در مناطق دور دست

متاسفانه عدالت فرهنگی و هنری به مناطق دور دست ما نرسیده است و شاهد هستیم که اگرچه در مسجد کارهای بزرگی انجام می‌شود ولی چون به دلایل فنی و به لحاظ هنری ضعیف هستند .

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: متاسفانه در نسل امروز خلائی در زمینه عدم خودباوری وجود دارد و به نظر من این کارهایی که شروع شده است به ویژه در حوزه تئاتر می‌تواند این خلا را جبران کند. هر چه قدر ما در حوزه مسجد فعالیت کنیم مطمئنا بچه‌های مساجد اینده شان تضمین خواهد شد.

حسنی با بیان اینکه در حوزه مساجد به ویژه در زمینه فرهنگ و هنر کم‌ و کاستی‌هایی وجود دارد، افزود: جای خوشحالی دارد که برنامه های منسجمی در این زمینه در حال شکل‌گیری است و امیدواریم ما هم بر اساس بضاعت خود در این زمینه سهیم باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: متاسفانه عدالت فرهنگی و هنری به مناطق دور دست ما نرسیده است و شاهد هستیم که اگرچه در مسجد کارهای بزرگی انجام می‌شود ولی چون به دلایل فنی و به لحاظ هنری ضعیف هستند کارشان دچار مشکل است و این حرکت در واقع کمکی به تربیت استعدادهای این حوزه است.

گفتنی است؛ سلسله رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد (محرابیان) با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و حوزه هنری استان و با حضور کوروش زارعی هنرمند برجسته تئاتر و سینما، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و دبیر جشنواره تئاتر فجر سال جاری، اساتید و پیشکسوتان عرصه تئاتر حسین فدائی‌حسین و محمدرضا آزاد، مسئولین استانی و همچنین نمایندگانی از استان‌های قزوین، مرکزی و همدان و ۳۵ مربی گروه تئاتر بچه‌های مسجد از استان‌های همجوار و زنجان به مدت ۳ روز در تیرماه ۱۴۰۱ در اردوگاه شهید باکری برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا