اقتصاددسته بندی نشده

پرداخت ۴هزار۵۴۴ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران زنجانی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۴هزار ۵۴۴ میلیارد تومان از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزانی که گندم خود را تا مورخ ۷ شهریور ماه سال ۱۴۰۲ گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت گردیده است.
ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: تاکنون ۴۵۴۴ میلیارد تومان به عنوان بخش اعظمی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل(کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.
زمانی با اشاره به اینکه مطالبات پرداخت شده حدود ۷۳ درصد از مطالبات گندمکاران است، عنوان کرد: مبلغ ۱۷۹۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران در روزهای آتی به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.
وی گفت: ۴۳۳ هزارتن گندم کشاورزان که در سال زراعی ۱۴۰۲ برداشت کرده‌اند از طریق ۴۱ مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است.
ولی اله زمانی اظهار کرد: ۶۶ هزار و ۸۴۷ محموله گندم از ۲۶ هزار و ۷۹۷ گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.
وی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سالجاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم ۱۵ هزارتومان تعیین شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا