اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

خدمات شهرداری هوشمند می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، شهردار زنجان با اشاره به نقشه راه زیست بومی پرداخت شهروندی، گفت: نقشه راه زیست بومی پرداخت شهروندی یکی از ارکان اصلی در راه‌اندازی شهر هوشمند است که اجرایی خواهد شد.

دکتر فیروز فر افزود: این نقشه می‌تواند شهرداری زنجان را در راستای هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات مدیریت شهری یاری کند.

وی با اشاره به رونمایی از نقشه راه زیست بوم پرداخت شهروندی اظهار کرد: این پروژه‌ها بر اساس چهار شاخص کاهش هزینه‌ها، افزایش رضایت شهروندان، افزایش سطح کیفی خدمات و درآمدهای پایدار شهری تدوین و طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه رونمایی از نقشه راه کیف پول شهری در نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی صورت گرفت، افزود: هدف از اجرای این پروژه کلان کاهش وابستگی به پول نقد در پرداخت‌های شهروندی، حذف ابزارهای سنتی در پرداخت‌های شهری و توسعه متوازن کاربرد پذیری در کلیه پرداخت‌های شهروندی در ۱۵ کلان شهر کشور از جمله زنجان است.

شهردار زنجان با بیان اینکه پروژه مذکور یکی از ارکان اصلی در راه‌اندازی شهر هوشمند است و می‌تواند شهرداری زنجان را در راستای هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات مدیریت شهری یاری کند، افزود: امیدواریم در آینده نزدیک شهروندان از نتایج این هوشمندسازی بهره مند شوند و ارائه خدمات شهری سریعتر و آسانتر از قبل انجام شود.

لازم به ذکر است، نقشه راه زیست بوم پرداخت هوشمند شهروندی و زنجیره تامین مالی شهرداری کشور با همکاری بانک شهر و با حضور شهرداری های تهران شیراز و زنجان رونمایی شده و آغاز به کار کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا