اخبار ویژه

انهدام باند کلاهبرداری به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال

انهدام باند کلاهبرداری به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان: فرمانده انتظامی استان زنجان از انهدام باند کلاهبرداری از ۵۰ شهروند به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال به بهانه فروش خودرو های خارجی زیر قیمت بازار خبر داد .

سردار  رحیم جهانبخش اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از  شهروندان مبنی بر کلاهبرداری توسط دو نفر در شهر زنجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از رصد و پایش اخبار واصله وبررسی صحت وسقم آن موضوع به صورت ویژه در دستور و اولویت کاری کارآگاهان اداره مبارزه باجعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی استان زنجان قرارگرفت وپس از هماهنگی های لازم ، سرانجام متهمان در یک قرارملاقات از پیش تعیین شده به جهت ثبت نام خودرو دریک عملیات غافلگیرانه وضربتی دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه متهمان، از۵۰ شهروند زنجانی، مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند ،بیان داشت: آنها در بازجویی فنی کارآگاهان به بزه و جرم انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جهانبخش از شهروندان خواست افرادی که به این شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند جهت پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان زنجان مراجعه کنند.#

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا