سیاسی و اجتماعی

۶۲ اتوبوس بازسازی و به چرخه سرویس‌دهی باز می‌گردد

۶۲ اتوبوس بازسازی و به چرخه سرویس‌دهی باز می‌گردد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس شورای شهر زنجان گفت: اتوبوس‌های شهری با نظر کمیته فنی متشکل از استانداری، شهرداری و راهداری اقدام به نوسازی اتوبوس‌های فرسوده شهر زنجان کرده است.
مرادلو با بیان اینکه بازسازی در قالب این طرح با شرط فعالیت پنج ساله و در خدمت شهرداری انجام می‌گیرد، افزود: بازسازی هر اتوبوس ۳۲۴ میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تأکید بر اینکه در هر مرحله ۴الی ۵ اتوبوس برای بازسازی ارسال می‌شود، گفت: در این طرح ۶۲ اتوبوس بازسازی و به چرخه سرویس‌دهی به شهروندان باز می‌گردد.
به گفته مرادلو شهرداری درصدد است که با استفاده از تعمیرکاران متبحر بومی اقدام به بازسازی ناوگان کند تا علاوه بر کاهش زمان بازسازی نظارت بر مراحل اجرای کار نیز انجام می‌گیرد.
وی اظهار داشت: در ایام کرونا ۵۸۰ تا ۷۳۰ هزار تومان روزانه به هر راننده یارانه پرداخت می‌شود که سالانه ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان از این محل در جهت حمایت از ناوگان حمل و نقل عمومی به شهرداری تحمیل می‌شود.
رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه بازسازی ۶۲ دستگاه اتوبوس در مجموع ۲۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است، گفت: از این میزان ۱۶ میلیارد تومان طی وامی به شهرداری و ۴ میلیارد تومان نیز با مساعدت دولت تأمین خواهد شد.
به گفته مرادلو اتوبوس‌ها بین ۴۰ تا ۵۰ روز در چند مرحله برای نوسازی انتقال داده می‌شود و سازمان موظف به پرداخت یارانه به رانندگان شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا