پزشکی و سلامتورزش

فعالیت یک هزار و ۴۱۵ هسته کارآفرینی در هلال احمر کشور

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: در زمان حاضر یکهزار و ۴۵۰ هسته کارآفرینی در هلال احمر فعال است که این هسته ها امسال و سال آینده تا هشت نفر شغل ایجاد خواهند کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی المدنی در آیین افتتاح کانون هاکی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور ضمن تبریک هفتاد و ششمین سال تاسیس این سازمان افزود: هر جوانی که علاقمند به عضویت در سازمان جوانان هلال احمر باشد حاضر است هر جایی از دنیا نیازمند به کمک همنوعان باشد بدون منت و چشم داشتی خدمت رسانی کند.
وی تاکید کرد: جوانان فداکار، ایثارگر و تلاشگر هستند و همراه با مجموعه هلال احمر تلاش می کنند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، از جوانان خواست با از خودگذشتگی در کنار همه انسانها در سرتاسر دنیا باشند چرا که این مهم بسیار ارزشمند است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی المدنی اظهارداشت: زمانی خدمات شایسته است که برای رضای خداوند متعال باشد.
وی خاطرنشان کرد: اگر امدادرسانی برای آسیب دیدگان از حوادث و یا همنوعان برای مصون نگهداشتن آنها از آسیب های اجتماعی تلاش کنیم با لبخند برای آنانی که در وضعیت مناسبی نیستند خدمات ارائه دهیم.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: در زمان حاضر یکهزار و ۴۱۵ هسته کارآفرینی در هلال احمر فعال است که امسال و سال آینده برای سه تا هشت نفر به همت اعضای جوانان اشتغال فراهم می شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی المدنی افزود: ما به عنوان خادم جوانان غیور، مهربان و فداکار به تنهایی هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم اما با حمایت و پشتیبانی شما جوانان می خواهیم برای نشاط و سلامت بیشتر اردوها و اردوگاه ها را احیا کنیم.
وی تاکید کرد: امروز هم‌پیمان می شویم مسابقات ورزشی را در هلال احمر احیا کرده و ورزشگاه ها و مراکز ورزشی در اختیار این مجموعه را نیز جهت بهره برداری جوانان احیا و فعال کنیم.
گفتنی است، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، قرائت سوگند نامه سازمان جوانان، اجرای تحلیف اعضای جوانان هلال احمر زنجان از واحد جوانان به حوزه امداد و نجات، افتتاح کانون هاکی سازمان جوانان هلال احمر کشور به میزبانی زنجان با شعار”جوانان، محور تحرک”، رژه تیم ها و کانون های جوانان هلال احمر، اجرای مسابقات هاکی، نشست با دبیران کانون های اعضای هلال احمر، حضور در گفت و گوی ویژه خبر ساعت ۲۰ صدا و سیمای مرکز زنجان، بازدید از اردوگاه هارون آباد طارم و کتابخانه امام خمینی(ره) هلال احمر از برنامه های سفر یک روزه رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به زنجان به مناسبت هفتاد و ششمین سال تاسیس این سازمان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا