اقتصاد

۱۰۴ واحد از پروژه آماده تحویل به متقاضیان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیرعامل کارگزاری نهضت ملی مسکن در غرب زنجان، پیشرفت فیزیکی پروژه ۵۸۴ واحدی «ثمین ۲» را بیش از ۶۴ درصد اعلام کرد و گفت: با راهبری و حمایت مدیرکل و مجموعه راه و شهرسازی استان زنجان، پروژه پیشرفت خوبی داشته به گونه‌ای که از خرداد ماه سال آینده تعدادی از واحدهای مسکونی آن آماده تحویل به متقاضیان خواهد بود.
حبیب الله افشاریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،به روند ساخت واحدهای مسکونی پروژه «۵۸۴ واحدی ثمین ۲» از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب شهر زنجان اشاره کرد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت پنج هکتار در قالب ۷۳ بلوک هشت واحدی در حال احداث است.
وی با بیان اینکه از خردادماه سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی پروژه «۵۸۴ واحدی ثمین ۲» آغاز شده است، اظهار داشت: عملیات اجرایی شامل خاکریزی، خاکبرداری معابر و احداث بلوک‌های ساختمانی و اجرای تأسیسات زیربنایی آب و برق و گاز و شبکه فاضلاب در حال انجام بوده که همزمان با تحویل واحدها، قابلیت بهره‌برداری خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری و توسعه بافت شهری زنجان، با بیان اینکه پیمانکار این پروژه شرکت زنگان پرشیا است، گفت: مساحت فضای احداثی در این پروژه ۹۰ هزار متر مربع است و واحدهای مسکونی با متراژ مفید «۱۰۰ تا ۱۰۵ متر» احداث می‌شود و هر طبقه شامل دو واحد مسکونی بوده و بلوک‌ها دارای آسانسور می‌باشند.
افشاریان، پیشرفت فیزیکی پروژه ۵۸۴ واحدی ثمین دو را بیش از ۶۴ درصد اعلام کرد و افزود: خوشبختانه با گذشت ۱۹ ماه از آغاز عملیات اجرایی این پروژه روند پیشرفت کار خوب بوده و خرداد ماه سال آینده تعدادی از واحدهای مسکونی آماده تحویل به متقاضیان است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۴ واحد از این پروژه آماده تحویل به متقاضیان است، تصریح کرد: تامین زیر ساخت‌ها و انجام عملیات اتصال این واحدهای مسکونی به شبکه شهری تاپایان سال طول می‌کشد و تحویل این پروژه با وجود آماد شدن واحدهای اعلام شده منتظر تامین زیرساخت‌ها از سوی دستگاه‌های خدمات رسان می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا