سیاسی و اجتماعی

بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان زنجان

بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان زنجان

به‌گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت:  در راستای کنترل کیفیت خدمات در تأسیسات گردشگری در ۹ ماهه سال جاری تعداد هزار و ۶۳۴ مورد بازدید‌های نظارتی گروهی از تأسیسات گردشگری و مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی به‌منظور اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی اجرایی شد.

امیر ارجمند افزود:  در این بازدید‌ها وضعیت سلامتی کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، وضعیت کیفی انبار مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، استفاده از اقلام و تجهیزات ضدعفونی و گندزدایی، سالم بودن مواد غذایی، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی از طریق کارشناسان موردبررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد، توسط کارشناسان اداره‌کل استان با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی انجام شد.

 ارجمند با بیان اینکه این بازدید‌ها با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا انجام‌شده، عنوان کرد:  این بازدیدها به‌منظور بررسی وضع موجود، ارائه خدمات مناسب، بهبود کیفیت سطح خدمات‌دهی و رفاه حال مسافران و گردشگران از مراکز اقامتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی، بین‌راهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی موقت و میهمان سراها و… انجام‌شده است.

ارجمند ابراز کرد:  سامانه ۰۹۶۲۹ برای رسیدگی به شکایات مردمی در نظر گرفته‌شده و تاکنون به همه شکایات ثبت‌شده در این سامانه در اسرع وقت رسیدگی شده است. این بازدیدها شامل هتل‌ها، مجتمع‌های بین‌راهی، سفره‌خانه‌ها می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا