سیاسی و اجتماعی

راه یابی بیش از ۳۰۰ پرونده به مرحله داوری جشنواره امتنان

راه یابی بیش از ۳۰۰ پرونده به مرحله داوری جشنواره امتنان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، محمدرضا انصاری در جلسه توجیحی داوران جشنواره امتنان، عنوان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت‌هایی را در قبال کارگران و واحدهای تولیدی دارد تا جامعه کار و تلاش کشوری را همیشه سرپا نگاه داشته و از سلامت آنها حفاظت کند.
وی افزود: ازجمله اقدامات دفتر فرهنگی و اجتماعی وزارت، توجه به ورزش، ایجاد نشاط اجتماعی و تقویت فرهنگ کار است و در کنار اقداماتی که همه ساله و به جز اقدامات فرهنگی که در داخل واحدهای تولیدی انجام می‌گیرد، برگزاری جشنواره امتنان و تجلیل از کارگران و واحدهای تولیدی تلاشی برای پاسداشت این زحمات است.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با اشاره به اینکه سال جاری سی و سومین دوره جشنواره امتنان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این جشنواره ۳۵۶ ثبت‌نام انجام گرفته که ۳۰۶ مورد از آنها به مرحله داوری راه پیدا کرده‌اند.
انصاری در این جلسه که با حضور نمایندگانی از اداره کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، فنی و حرفه‌ای برگزار شد، تاکید کرد: بخش‌های کشاورزی، خدمات و صنعت سه حوزه‌ای هستند که ارزیابی‌ها در مورد آن انجام خواهد گرفت و منتخبان بر اساس چک لیست‌های تنظیمی، معرفی خواهند شد. در فرآیند داوری باید دقت کافی صورت گیرد تا بهترین‌ها از هر بخش انتخاب شوند.
وی با اشاره به اینکه داوری پرونده‌ها تا روز ۱۳ دی‌ماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: از هر بخش اقتصادی(صنعت، کشاورزی و خدمات) یک کارگر، یک گروه کار و یک واحد نمونه که بالاترین امتیاز را کسب کنند، انتخاب خواهند شد.
مدیر امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: منتخبان استانی این جشنواره در خود استان و منتخبان ملی نیز بعد از معرفی به تهران، طی مراسمی که معمولا مقارن با هفته کارگر بوده، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا