اقتصاد

اجرای طرح امداد هوشمند وکارآمد در جهت تسریع در خدمات رسانی به ایتام ونیازمندان

اجرای طرح امداد هوشمند وکارآمد در جهت تسریع در خدمات رسانی به ایتام ونیازمندان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، هدایت صفری مدیرکل ز با گرامیداشت حماسه یوم الله ۹ دی گفت : حماسه عظیم ۹ دی ماه سال ۸۸ و خروش آحاد مردم در حمایت از ولایت فقیه نشان داد که انقلاب اسلامی ایران در عمق جان مردم جای دارد .
وی توانمندسازی مددجویان وایجاد اشتغال ودرآمد پایدار برای خانواده های نیازمند را از راهبردهای اصلی کمیته امداد دانست وگفت : نیازسنجی برای ایجاد فرصت های شغلی با توجه به مهارت مددجویان تحت حمایت با جدیت تمام دنبال می شود .
صفری به اجرای طرح امداد هوشمند وکارآمد در جهت تسریع در خدمات رسانی به ایتام ونیازمندان اشاره کرد وگفت : این سامانه با هدف بهبود فرآیند خدمت رسانی به مددجویان ، تحقق شفافیت وحذف مراجعه حضوری اشخاص به دفاتر امداد همزمان با سراسر کشور در استان زنجان از ششم دی ماه شروع به فعالیت نموده است .
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه سامانه امداد هوشمند وکارآمد با عنوان «سها » که با چندین پایگاه اطلاعات آماری کشوری لینک می باشد ، گفت : از ابتدای اجرای این طرح از ششم آذر ماه تاکنون اطلاعات ۲۴ هزار وپانصد شصت وچهار پرونده مددجویی با ظرافت ودقت در سامانه مورد پالایش قرار گرفته است که ۹۰ درصد پرونده ها مورد بازبینی قرار گرفته است .
صفری گفت: با هدف تسریع پرداخت صدقه از سوی مردم ولایی ، خیر ونیکوکار استان زنجان ،بستر سازی و اجرای کد QR برای مشترکین صدقات در سطح استان انجام شده است و ۳۷ هزار مشترک صدقات با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه می توانند به آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان همچنین از استقرار وراه اندازی سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد به آدرس http://pishnahadat.emdad.ir خبر داد وافزود : عموم مردم ولایی ، خیر ونیک اندیش استان می توانند با مراجعه به آدرس مذکور نسبت به طرح ایده ها ، نظرات وطرح های پیشنهادی خود یاریگر این نهاد در توانمندسازی مددجویان ورسیدگی به وضعیت ایتام ونیازمندان باشند . انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا