اقتصاد

خرید ۳۶ دستگاه مینی‌بوس برای نوسازی ناوگان

خرید ۳۶ دستگاه مینی‌بوس برای نوسازی ناوگان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ سرپرست شهرداری زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه برای سال آینده به‌ دنبال اتمام طرح مطالعات ترافیکی خواهیم بود، اظهار داشت: طرح باغ هاشمی‌نژاد نیز در سال آینده در ۶.۵ هکتار فضا وارد فاز اجرایی خواهد شد. البته در حوزه فرهنگی نیز برنامه‌های مختلفی در قالب محلات به مرحله اجرا درآمده است.

منصور سلطان محمدی با اشاره به اینکه از ۸۲۹ میلیارد تومان بودجه امسال شهر زنجان ۳۸۹ میلیارد تومان بودجه جاری و ۴۱۰ میلیارد تومان نیز بودجه عمرانی است افزود: تاکنون صددرصد بودجه عمرانی محقق شده است.

وی اظهار داشت: ۸۰ درصد کارهای شهرداری پیمانی و بودجه عمرانی است و ۲۰ درصد کارها نیز به صورت امانی انجام شده و خوشبختانه توانستیم به پروژه‌های عمرانی سرعت ببخشیم و به وعده خود به مردم عمل کنیم.

این مقام مسئول به ارتقای شاخص‌های فضای سبز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شهرداری بیش از ۶۰۰ هکتار فضای سبز را نگهداری می‌کند و امسال هم ۱۵ هکتار توسعه فضای سبز صورت گرفته است.

سلطان محمدی ایجاد بوستان در مناطق چهارگانه از جمله کوی فرهنگ مصباح، کوی جنت الهیه، نگهداری از پارک علم و فن‌آوری، مدافعان حرم پارک بزرگ گلشهر و نیکان را از جمله اقدامات مهم شهرداری در حوزه توسعه فضاهای سبز شهری ذکر کرد.

سرپرست شهرداری زنجان به خرید مینی‌بوس برای الحاق به ناوگان شهری زنجان اشاره کرد و افزود: ۳۶ دستگاه مینی‌بوس برای نوسازی ناوگان در حال خرید است و به زودی آغاز به‌ کار خواهد کرد.

سلطان محمدی با اشاره به مشکلات آرامستان زنجان از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان به این امر خبر داد و گفت: احداث یک ایستگاه آتش نشانی در فاز دو گلشهر و تکمیل چندین بازارچه از اقدامات مهم شهرداری طی سال جاری است.

سرپرست شهرداری زنجان به موضوع سد معبر اشاره کرد و گفت: ارگان‌های مختلف باید متولی این امر باشند ولی شهرداری به لحاظ اجرایی در کنار مردم است. البته به‌ دنبال واگذاری حوزه سد معبر به بخش خصوص هستیم تا امور با سرعت پیگیری شود.

خبرنگار: بهروز حسینی(کد خبر۶۶۵۶)

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا