اقتصاداخبار ویژه

پروژه سبزه میدان متعلق به همه مردم زنجان می باشد

پروژه سبزه میدان متعلق به همه مردم زنجان می باشد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیر پروزه سبزه‌میدان زنجان، از پیشرفت ۶۷ درصدی این پروژه خبر داد و در بازید اعضای شورای اسلامی زنجان و اصحاب رسانه از پروژه سبزه میدان  گفت:  پروژه سبزه‌میدان از طرح‌های شاخص است که طی دوره های مختلف کارهای مختلفی برای آن صورت گرفته است ولی به‌طور جدی و با طرح جدید از سال ۹۸ کار شروع بکار شده است.

مصطفی احمدصفا با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح با چالش‌های بسیاری مواجه بوده ایم، افزود: ما نیازمند همراهی همه ارگان ها هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پروژه سبزه‌میدان جزو طرح‌های شاخص در کشور است، اظهار داشت: پروژه سبزه‌میدان ۶.۶ هکتار از اراضی واقع در مرکز شهر را در بر گرفته است که در نوع خود کم‌نظیر به‌شمار می‌آید.

مهندس احمدصفا تصریح کرد: در چهار ماهه گذشته روند کار تسریع شده و امیدواریم بتوانیم باقی مانده کار را در اسرع وقت به اتمام برسانیم؛ هرچند در این مسیر نیاز به همراهی داریم تا مشکلات مرتفع شود. پیشرفت فیزیکی فعلی پروژه نیز ۶۷ درصد است.

مدیر پروزه سبزه‌میدان زنجانبا اشاره به اعتبارات پروژه افزود: در ابتدای کار برای انجام  طرح سبزه میدان اعتبار ۶۴ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده بود.

مهندس احمدصفا با اشاره به جزئیات این پروژه افزود: برای این طرح ۳۷۰۰ مترمربع زیربنای تجاری در نظر گرفته شده است که طرح سبزه‌به بعد فرهنگی این پروژه گفت:در این پروژه سعی شده است که هم اهداف فرهنگی و هم اهداف اجتماعی در آن گنجانده شود.

وی با تاکید بر اینکه صاحبان اصلی طرح شهروندان هستند، گفت: توجه به احداث تالار شهر، محل مناسب برای استراحت و پیاده‌روی، تعبیه بیش از ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی و نیز سرویس‌های مخصوص معلولان و مناسب‌سازی از جمله ویژگی‌های اصلی طرح است.

مدیر پروژه سبزه‌میدان زنجان با اشاره به کاربری مغازه ها در این پروژه تصریح کرد: مغازه‌ها برای فروش صنایع‌دستی در نظر گرفته شده است و در معماری محل نیز تلاش داریم منطبق با فرهنگ و جغرافیای منطقه باشد.

خبرنگار: نرگس محمودی(کد۴۶۳۶)

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا