سیاسی و اجتماعی

اخذ گذرنامه زیارتی با ثبت درخواست در پایگاه “پلیس من”

افراد واجد شرایط می توانند برای دریافت این گذرنامه وارد پایگاه "پلیس من" شوند و درخواست گذرنامه زیارتی را ثبت کنند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس اداره مهاجرت و صدور گذرنامه انتظامی زنجان گفت: هم استانی‌هایی که قصد اعزام به سفر اربعین را دارند اخذ گذرنامه‌های زیارتی را به روزهای پایانی مهلت تعیین شده موکول نکنند.
سرگرد حسین مظفری با بیان اینکه مراجعه زودهنگام برای اخذ این گذرنامه منجر به ارائه خدمات مطلوب و بهینه به متقاضیان می شود، افزود: افرادی که فاقد گذرنامه عادی باشند یا اعتبار گذرنامه آنها کمتر از ۶ ماه باشد واجد شرایط دریافت گذرنامه زیارتی هستند.
وی یادآور شد:افراد واجد شرایط می توانند برای دریافت این گذرنامه وارد پایگاه “پلیس من” شوند و درخواست گذرنامه زیارتی را ثبت کنند.
وی خاطرنشان کرد:متقاضیان در ثبت نام گذرنامه زیارتی اگر با مشکلی مواجه شوند نیازی به حضور در دفاتر پلیس به علاوه ۱۰ ندارند بلکه این افراد با در دست داشتن اصل مدارک جهت رفع ایراد و یا ثبت نام می توانند به اداره مهاجرت و گذرنامه استان و شهرستان ها مراجعه کنند.
سرگرد مظفری با بیان اینکه اداره مهاجرت و گذرنامه در همه شهرستان های استان فعال است، گفت: مشکلات ایجاد شده برای هم استانی ها در این ادارات رفع و ثبت نام آنها انجام می‌شود.
وی افزود: گذرنامه زیارتی صادر شده برای زائران اربعین از امسال با تدابیر اندیشیده شده همچون گذرنامه عادی پنج سال اعتبار دارد و دارندگان این گذرنامه طی پنج سال می تواند با استفاده از آن ماههای محرم و صفر به این سفر زیارتی اعزام شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا