اقتصاد

پایش فعالیت ۴۰۰ جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه زنجان درسال ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان از پایش فعالیت جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه زنجان با ۴۰۰ مورد بازدید میدانی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
حمید حبیبی با اشاره به بازدیدهای به عمل آمده از ۴۰ باب جایگاه سی‌ان‌جی در سال گذشته بیان کرد: روند نظارت بر مجاری عرضه سی‌ان‌جی به صورت مستمر و در قالب گروه‌های معین، بازرسی، گلگشت‌های نوروزی و بازدیدهای فنی و HSE انجام شده است.
حبیبی تصریح کرد: آماده به کار بودن مجاری عرضه و فراهم آوردن شرایط مطلوب و ایمن برای سوخت‌گیری هموطنان به ویژه در جایگاه‌های سی‌ان‌جی، از اولویت‌های اصلی شرکت ملی پخش به شمار می‌آید و تمام توان خود را برای تحقق آن به کار خواهیم گرفت.
حبیبی تصریح کرد: عملکرد متصدیان جایگاه‌های سی‌ان‌جی، حصول اطمینان از بهره‌برداری صحیح و صحت عملکرد تجهیزات در جهت ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به هموطنان، بررسی نواقص احتمالی و اعلام به جایگاه‌داران و شرکت‌های نگهداشت با هدف رفع سریع آنها، نظارت بر انجام کالیبراسیون دیسپنسرها و تجهیزات وفق دستورالعمل‌های موجود از جمله مواردی است که به طور مستمر مورد ارزیابی کارشناسان منطقه قرار می‌گیرد.
وی افزود: نظارت بر انجام به موقع سرویس‌ها و تعمیرات اساسی تجهیزات به منظور پیشگیری از توقف‌های پیش‌بینی نشده جایگاه، حصول اطمینان از استقرار نیروهای آموزش دیده و دارای گواهینامه مورد تأیید شرکت ملی پخش و تأکید بر رعایت دقیق نکات ایمنی و پیگیری شکایات دریافتی از هموطنان از دیگر مواردی است که مورد ارزیابی کارشناسان منطقه قرار می‌گیرد.
مدیر منطقه زنجان از هموطنان عزیز درخواست کرد تا با رعایت نکات ایمنی از جمله پیاده کردن سرنشین‌ها در ابتدای ورودی به محوطه جایگاه جهت سوخت‌گیری، انجام سوخت‌گیری توسط اپراتور و هم جهت بودن مخزن خودرو با دیسپنسرها در زمان سوخت‌گیری، علاوه بر جلوگیری از وقوع حوادث غیرمترقبه این شرکت را در خدمت‌رسانی هرچه شایسته‌تر یاری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا