یادداشت و مقالات

یک سبد لبخند و یک زونکن دروغ!

یک سبد لبخند و یک زونکن دروغ!

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،ما بالاخره متوجه نشدیم این فیفا و ای اف سی از جان فوتبال مملکت ما چه می خواهند؟! هر روز یک بامبول… یک جنگولک بازی…

یک روز به اساسنامه گیر می دهند…. روز دیگر به دولتی بودن تیم ها و رئیس مجمع … الان هم گیر داده اند که چرا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ورزشگاه اختصاصی ندارند؟! چرا این همه طلبکار و پرونده در دادگاه دارند؟!

(بندگان خدا خبر ندارند تا همین چند سال قبل نتایج این تیم ها  در بازی با تیم های شهرستانی از قبل مشخص می شد و کسی حق بردن آنها را نداشت و اگر شیر های آب ورزشگاه آزادی چکه می کرد به راحتی بازی هایشان لغو می شد و به روز دلخواه آنها موکول می شد!) بگذریم…

آقا ما اگر نخواهیم برای این دو تیم ورزشگاه اختصاصی درست کنیم چه کسی را باید ببینیم؟ از قدیم گفته اند اجاره نشینی و خوش نشینی…. اصلاً ما اگر سه تا از منگوله های شش دانگ سند ورزشگاه آزادی را به استقلال و سه تا منگوله دیگر را به پرسپولیس بدهیم شما راضی می شوید؟! عجب گیری افتادیم؟!

در ضمن ما دوست داریم بدهکار باشیم. شما را سَنَنه ؟! بدهکاری و دادگاه پاسگاه مال مرد است.

خدا وکیلی بن همام مرد بود. بزرگ مردا که تو بودی! بزرگوار اگر رشوه هم می گرفت با رضایت کامل مشتری بود. یعنی اول مشتری را به جان عزیزانش قسم می داد تا رضایت قلبی اش را اعلام کند، بعد رشوه می گرفت!

حالا شما جناب سلمان خان اگر مرض قند و چربی دارید و نمی توانید گز و پسته بخورید و یا اینکه صاحبخانه تان اجازه نمی دهد روی دیوار آپارتمان میخ بکوبید برای نصب قالیچه دستباف، چرا به تیم های  ریشه دار ما گیر می دهید؟! چرا با حیثیت فدراسیون پاکدشت ببخشید پاکدست بازی می کنید؟!

فقط دوستان فدراسیون نشین یادشان باشد این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست که با یک سبد خنده و دو کارتن گز و یک زونکن دروغ غائله ختم به خیر شود.

این بار داستان تومنی هشت صنار با دفعات گذشته فرق می کند. در ضمن اگر آبرو و ورزش مملکت برایتان مهم نیست دستکم به فکر درآمد صدا و سیما باشید. اگر فکر می کنید شرکت های بزرگ بابت آگهی دور زمین حین بازی «هوادار و پیکان » خدا تومن پول می دهند زهی خیال باطل…  از ما گفتن بود…

به قلم وحید حاج سعیدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا