فرهنگ و هنر

پخش ویژه برنامه های گرامیداشت حماسه ۹ دی از صداوسیمای مرکز زنجان  

پخش ویژه برنامه های گرامیداشت حماسه ۹ دی از صداوسیمای مرکز زنجان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ صداوسیمای مرکز زنجان با فرا رسیدن نهم دی ماه سالروز حماسه بزرگ ملت قهرمان ایران در لبیک گویی به آرمانهای انقلاب اسلامی و شهیدان برنامه های مختلفی را آماده پخش کرده است.

معاونت سیما در قالب مستند گزارشی« بصیرت »در دو قسمت۴۰دقیقه ای، ابعاد مختلف حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه  را بررسی خواهد کرد.این برنامه پس از خبر ساعت۲۰روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، هشتم و نهم دی ماه از شبکه اشراق پخش می شود.

همچنین برنامه زنده « بصیرت حماسه سی»  ازساعت۲۱ پنجشنبه شب با حضور کارشناسان و صاحب نظران حوزه های سیاسی و اجتماعی به تاثیرات این حرکت عظیم ملی خواهد پرداخت. سایر برنامه های روتین سیما مانند زنجانا سلام، خانواده و گجه لر هم بصورت ویژه به این موضوع پرداخت خواهند داشت.

اجتماع مردمی در حسینیه اعظم زنجان هم ازشبکه استانی اشراق پخش خواهد شد.

پخش سیما هم با اختصاص دو فیلم سینمایی، کلیپ و سرود، بیانات رهبری و مستندهای تامینی به استقبال یوم الله نهم دی می رود.

معاونت صدای مرکز زنجان بمنظور گرامیداشت این حماسه باشکوه ویژه برنامه هایی را آماده پخش نموده است.

«بصیرت گونی» عنوان برنامه ای است که بمناسبت حماسه نهم دیماه، بمدت ۵۵دقیقه با حضور صاحب نظران و تشکل های دانشجویی، ابعاد مختلف این حماسه تاریخی را مورد بررسی قرار می دهد، از دیگر آیتم های این برنامه می توان به گزارش مردمی؛ گزیده بیانات رهبری و سرود اشاره کرد.بصیرت گونی از ساعت ۹ صبح روز ۵ شنبه نهم دیماه بمدت یک ساعت میهمان شنوندگان خواهد بود.

مستندهای غبار فتنه و بصیرت، پوشش کامل برنامه ی اجتماع مردمی در حسینیه اعظم، درکنار ۱۰سرود، ۲ ووکس پاپ، ۷۰اسلاید رادیو پیام و پرداخت در برنامه های روتین از سایر پیش بینی های معاونت صدا در گرامیداشت نهم دیماه است.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با تولید۲گزارش خبری تبیینی و رویدادی، گزارش ویژه گردهمایی نهم دیماه در حسینیه اعظم و ۱۴ گزارش خبری شهرستانها به استقبال این مناسبتها خواهد رفت.

معاونت فضای مجازی مرکز هم باتولید قطعات کوتاه با موضوع بصیرت، اینفوگرافیک، پوستر، پخش زنده در فضای مجازی و پویش روز بصیرت و تولید اینفوگرافیک راجع به کلید واژه ها و سخنان رهبر فرزانه انقلاب پیرامون ۹ دی، همراه مخاطبان فضای مجازی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا