اخبار ویژهاقتصاد

ساخت ۲۸ هزار واحد مسکن در استان زنجان

در حال حاضر ۲۸ هزار واحد مسکن در استان زنجان در مراحل مختلف ساخت قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان,مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان زنجان در جلسه تکریم خود و تودیع اصغر اسماعیلی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت:تعداد نیروهای همکار در این اداره کل را در حال حاضر حدود ۱۵۲ می باشد.
مسعود بیات منش افزود:هزینه هر نیروی انسانی در دستگاه دولتی ۱۵۰ میلیون تومان است که با همین می‌توان یک اشتغال دائم خارج از سیستم دولت ایجاد کرد که مزایای آن به مراتب بیشتر خواهد داشت.
وی با اشاره به احداث ۴ میلیون مسکن توسط دولت مستقر متقارن با قانون جهش مسکن، اظهار داشت: قوانین ابلاغی برای نهضت ملی مسکن نواقص قانون جهش مسکن را پوشش داده است این در حالی است که دولت به عنوان سیاست‌گذاری که اشرافیت به امور دارد می‌تواند به تامین مسکن بخشی از مردم که توان خانه دار شدن را ندارد وارد شده و به تسهیل امور کمک کند.
بیات‌منش گفت: کریدورهای شمال به جنوب، کمربندی شمالی زنجان، احداث شهر جدید قیدار، الحاق محدوده آبادسازان برای احداث واحدهای مسکونی مربوط به نهضت ملی و در نهایت الحاق محدوده اراضی گرده‌داغ پنج پروژه بزرگ در دست احداث هستند که کمک شایان توجهی به توسعه استان خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا