سیاسی و اجتماعی

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان شد

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان شد
به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، پس از گذشت حدود چهار ماه از آغاز به کار دوره ششم شورای اسلامی شهر و کش و قوس‌های فراوان، علیرضا فیروزفر با ۹ رای اعضای شورا به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.
گفتنی است، در فراخوانی که اعضای دور ششم شورای اسلامی شهر زنجان برای انتخاب شهردار، منتشر کرده بودند ۵۵ نفر رزومه خود را ارائه داده بودند که در نهایت ۸ نفر از گزینه‌ها واجد شرایط بودند که یکی از آن‌ها در همان روزهای ابتدای آغاز به کار شورا انصراف خود را اعلام کرد و از بین ۷ گزینه باقیمانده، عباس راشاد به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد که صلاحیت وی توسط وزارت کشور به تایید نرسید.
سرانجام پس از اینکه اعضای شورا در بین سایر افراد باقیمانده نیز به اجماع و توافق نظر نرسیدند در نهایت، گزینه‌هایی خارج از ۶ گزینه باقیمانده از فراخوان توسط اعضای شورا بررسی و امروز علیرضا فیروزفر با ۹ رای به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.
علیرضا فیروزفر هم‌اکنون رئیس دانشگاه آزاد زنجان هم هست با ۹ رای اعضای شورا که هشت رای به صورت حضوری و یک رای به صورت آنلاین اعلام شد به سمت شهرداری زنجان انتخاب شد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با دستور کار انتخاب شهردار اظهار کرد: از اینکه همه شهروندان پیگیر این بودند که شهردار مشکلات مردم را بفهمد و آنها را حل کند، تشکر می‌کنیم.
منصور مرادلو با اشاره به اینکه تلاش شورا هم بر این بوده است که مردم مشکلی نداشته باشند و به آن چشم‌انداز برسیم، بیان کرد: تلاش ما این بود فردی انتخاب شود که تلاش جهادی کند و مشکلات همه شهروندان را حل کند.
وی با بیان اینکه تلاش ما بر این خواهد بود که شهردار از همه ظرفیت‌ها استفاده کند و هدف‌های بلند و میان مدت حاصل شود، گفت: تلاش ما این بوده که رضایت شهروندان حاصل شود.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه طبق فراخوان به همه افرادی که عاشق خدمت بودند فرصت داده شد که در این وادی باشند، گفت: الحق و الانصاف سرپرست شهرداری هم در این مدت فعالیت خوبی داشت، هرچند که گره‌هایی بوده است.
وی تصریح کرد: پشت سر شهردار می‌ایستیم چرا که منتخب ماست و شرایط را فراهم خواهیم کرد که فرد منتخب، صادقانه به مردم خدمت کرده و از تمام ظرفیت‌ها شورا و شهرداری استفاده کند.
مرادلو با بیان اینکه گام‌به‌گام برای رسیدن به نقطه مطلوب حرکت می‌کنیم و اهداف میان مدت و بلندمدت داریم، گفت: انتظار شورا این است که فرد منتخب به عنوان شهردار زنجان نیز اهداف میان مدت و بلندمدت در نظر گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا