اقتصاد

برگزاری رویداد استارتاپی کارا صنعت ۴ به میزبانی اتاق بازرگانی زنجان

برگزاری رویداد استارتاپی کارا صنعت ۴ به میزبانی اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان در بخش‌های مختلف، گفت: یکی از برنامه های اتاق برگزاری استارتاپ ها و رویدادهایی با محوریت ارتباط بین صنعت و کسب و کارهای نوین و فناوری می باشد.

علی یگانه فرد از برگزاری رویداد استارتاپی کارا صنعت ۴ با حضور تیم هایی از سراسر کشور به میزبانی اتاق بازرگانی زنجان خبر داد و گفت: این رویداد بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۲۴ الی ۲۶ آذر ماه در محل اتاق بازرگانی زنجان با محوریت صنایع فناور و و با هدف پاسخگویی به مسائل و چالش های فناورانه صنعتی با حضور داورانی از زنجان و سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان پاسخگویی به مسائل و چالش‌های فناورانه صنعتی و حمایت از ایجاد استارتاپ های صنعتی مسئله محور را از جمله اهداف این رویداد عنوان کرد و افزود: جذب سرمایه و تامین مالی برای طرح‌های نوآورانه صنعتی نیز از دیگر اهداف این رویداد می باشد.

یگانه فرد صنعت انرژی برق و الکترونیک، اتوماسیون صنعتی، صنعت نرم افزار و اینترنت اشیا و صنایع شیمیایی را ازجمله حوزه‌های فناوری در این رویداد عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: این استارتاپ با همکاری مشترک اتاق بازرگانی، شرکت شهرک های صنعتی استان، پارک علم و فناوری، مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و شرکتهای نخ تایر صبا و نمونه ساز بعد سوم و … برگزار می شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به راه اندازی مرکز شتاب دهنده صادراتی اتاق بازرگانی زنجان طی سال های گذشته عنوان کرد: شرکت‌های فناور و صادرات محور در این مرکز حضور داشته و تولیدات و محصولات خود در حوزه هایی که دارای ظرفیت صادراتی میباشند را با کمک اتاق بازرگانی زنجان توسعه می دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا