دین و مذهب

آغاز ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: علاقه مندان شرکت در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآنی کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در رشته های آوایی و معارفی، جهت ثبت نام از تاریخ ۱۶ اردیبهشت به سایت www_quraniran_ir مراجعه نمایند. آخرین مهلت ثبت نام ۱۵ خرداد می باشد.
حجت الاسلام موسوی از آغاز ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در این استان خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند از ۱۶ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد سالجاری در این مسابقات ثبت نام کنند.
حجت‌الاسلام سید موسی موسوی در گفت و گو با روابط عمومی اوقاف استان زنجان با بیان اینکه ثبت نام فقط از طریق سایت www_quraniran_ir و تا تاریخ ۱۵ خرداد ماه سالجاری انجام می شود، افزود: در صورتی که متقاضیان شرکت کننده امکان ثبت‌نام از طریق سایت را ندارند می‌توانند با مراجعه به ادارات اجرایی اوقاف در کلیه شهرستان‌ها، مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه رشته‌های در نظر گرفته شده برای شرکت متقاضیان شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، دعا خوانی، اذان، تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مدیحه‌سرایی و همخوانی است، گفت: متقاضیان باید شخصا به سایت مسابقات مراجعه و در رشته مورد علاقه‌شان ثبت‌نام کرده و کد پیگیری دریافت کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه گفت:متقاضیان به‌طور همزمان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در ۳ رشته از جمله یکی از رشته‌های انفرادی آوایی شامل قرائت تحقیق و ترتیل، رشته‌های حفظ، اذان و دعاخوانی و یک رشته گروهی شامل مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم اقدام کنند.
حجت الاسلام موسوی در پایان گفت: همچنین علاوه بر رشته‌های فوق و به‌منظور ترویج معارف عمومی قرآن کریم و آشنایی با آن، تمام شرکت‌کنندگان می‌توانند ، در یکی از رشته‌های معارفی (تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه) که آزمون آن بصورت کتبی خواهد بود نیز ثبت‌نام کرده و منابع مورد نیاز و آیین نامه مسابقات ازسایت قرآن ایران قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا