فرهنگ و هنر

برگزاری دوره آموزشی«فیروزه کوبی روی مس» ویژه بانوان

به میزبانی کتابخانه‌های عمومی سید سجاد و سیده فاطمه موسوی و الهیه؛ دوره آموزشی«فیروزه کوبی روی مس» ویژه بانوان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، راستای حمایت از کسب ‌وکارهای کوچک و خانگی، دوره آموزشی «فیروزه کوبی روی مس» توسط کتابخانه عمومی سید سجاد و سیده فاطمه موسوی برگزار می شود.
گفتنی است، دوره آموزشی «فیروزه کوبی روی مس» به منظور حمایت از کسب ‌وکارهای کوچک و خانگی در راستای همایش بین‌المللی «کتابخانه‌ های عمومی و کسب‌ و کارهای کوچک» توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان و با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و به میزبانی کتابخانه عمومی سید سجاد و سیده فاطمه موسوی و کتابخانه عمومی الهیه برگزار می شود.
علاقه‌مندان برای ثبت ‌نام در این دوره آموزشی می‌توانند تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری درخواست خود را با مراجعه به کتابخانه اعلام و در این دوره شرکت کنند.
اعطای گواهینامه آموزشی به هنرجویان از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مزایای شرکت در این دوره آموزشی خواهد بود.
دوره های آموزشی مهارت‌آموزی در رشته‌های مختلف از این پس به صورت رایگان ویژه اعضای کتابخانه های عمومی، با همکاری مشترک ادارات کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان و اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری در کتابخانه های عمومی زنجان ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا