اقتصاد

الویت ساخت مسکن برای هلال احمری های زنجان

با تامین زمین در زنجان، ساخت مسکن برای کارکنان و امدادگران این استان آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، علی درویش پور در دیدار سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان و رئیس کمیسیون سیاست های کلان هلال احمر کشور با ایشان ضمن تبریک سرپرستی هلال احمر زنجان افزود: از ساخت مسکن برای کارکنان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر زنجان استقبال می کنیم.
وی تاکید کرد: با تامین و در اختیار گذاشتن زمین از سوی هلال احمر زنجان، با همکاری شرکت سرمایه گذاری هلال احمر می توانیم ساخت پروژه مسکن در این استان را آغاز کنیم.
معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: در تعدادی از استانها که پایه کار و توان مدیریت اجرای پروژه ساخت مسکن به کارکنان، امدادگران و نجاتگران را داشته باشند، این پروژه عملیاتی خواهد شد.
درویش پور تاکید کرد: با توجه به توان بالایی مدیریتی در هلال احمر استان زنجان می توانیم این پروژه را به صورت پایلوت ابتدا از این استان شروع کنیم.
وی خاطرنشان کرد: طی هفته های آینده از زمین تعیین شده برای ساخت مسکن بازدید و شروع پروژه را آغاز خواهیم کرد.
معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: رضایت کاملی از فعالیت ها و اقدامات هلال احمر استان زنجان از مدیریت جدید وجود دارد چرا که شاهد رشد، توسعه و ارتقای این مجموعه هستیم.
درویش پور اظهارداشت: احمر استان زنجان ارتباط و تعامل رضایت بخشی با هیات مدیره و شوراهای اجرایی این استان ایجاد کرده که انتظار می رود روند این همکاری ادامه داشته باشد.
معاون پشتیبانی و توسعه منایع انسانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در ادامه این جلسه ضمن تبریک انتصاب سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان به این سمت گفت: با توجه به کمبودی نیروهای انسانی هلال احمر زنجان با توجه به راهکارهایی که برای رفع این مشکل وجود دارد، از ظرفیت نجاتگران و امدادگران استفاده خواهیم کرد.
دکتر امیر جبلی اظهارداشت: با ارائه راهکار و جذب این نیروها مشکل نیروی انسانی در هلال احمر استان زنجان را مرتفع خواهیم کرد.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت:آمادگی کامل برای تحویل زمین به منظور ساخت پروژه مسکن کارکنان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان داریم.
مهندس حکمت اله هاشمی تاکید کرد: با توجه به اینکه زیرساخت های لازم در زمین وجود دارد در تلاش هستیم تا ساخت این پروژه سریعتر آغاز و بتوانیم برای مسکن دار شدن این نیروها کمک کرده باشیم.
وی خاطرنشان کرد: برای کمک به صاحب خانه شدن همه کارکنان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان زنجان تمام همت و تلاش خود را به کار خواهم برد.
رئیس کمیسیون سیاست های کلان هلال احمر کشور و عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: ساخت مسکن برای کارکنان و امدادگران هلال احمر زنجان بسیار مهم و ارزشمند است که باید شان و جایگاه این نیروها حفظ شود.
رحمان قنبری خاطرنشان کرد: این پروژه، طرحی ماندگار در دوره مدیریت فعلی رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای زنجانی ها خواهد شد.
گفتنی است، این جلسه با حضور معاون حقوقی و امور استان ها، مدیر کل مجامع و مور استان ها، معاون پشتیبانی و توسعه منایع انسانی، رئیس کمیسیون سیاست های کلان هلال احمر کشور و سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان تشکیل شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا