اخبار ویژهپزشکی و سلامت

لزوم تحول در زیرساخت‌های بیمه‌ای و اقتصاد سلامت کشور

در صورت ایجاد تحول در زیر ساخت های بیمه و اقتصاد سلامت کشور همچنین رعایت تعهد حرفه‌‎ای از سوی جامعه پزشکی، می‌توان با وضعیتی مطلوب به ارائه خدمت پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، دکتر محمد رئیس زاده در ویژه‌مراسم کلنگ‌زنی احداث ساختمان مرکزی نظام‌پزشکی مرکز استان زنجان که روز یکشنبه ۲۶تیر در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه برگزار شد، اظهار کرد: باید از تعامل مسولین استانی و دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای خدمت بیشتر به مردم این استان بهره بگیریم.
وی با اشاره به کاهش پرونده‌های پزشکی پس از شیوع کرونا خاطرنشان کرد: در بخش چشمگیری از پرونده‌ها، هیئت های انتظامی ما به نفع بیمار رأی دادند و این نشان می‌دهد سازمان نظام پزشکی و هیئت انتظامی در حمایت از حقوق مردم با همکاران خود تعارف ندارد.
رئیس سازمان نظام پزشکی کشور تصریح کرد: مردم مطمئن باشند که سازمان نظام پزشکی و اعضای هیئت نظامی این سازمان مدافع جدی و سرسخت حقوق آنان هستند.
وی به خودکفایی کشور در حوزه کسب دانش و پرورش نیرو و دستاوردهای پزشکی هم‌تراز با دنیا اشاره کرد و افزود: این موفقیت به راحتی و سادگی به دست نیامده و ماحصل زحمات جامعه پزشکی و حمایت و درایت مسئولان نظام است.
دکتر رئیس‌زاده با تاکید بر لزوم تحول در زیرساخت‌های بیمه‌ای و اقتصاد سلامت کشور، اظهار کرد: در صورت ایجاد این تحول و همچنین رعایت تعهد حرفه‌‎ای از سوی جامعه پزشکی، می‌توان با وضعیتی مطلوب به ارائه خدمت پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا