پزشکی و سلامت

افتتاح  دویست و پنجمین خانه هلال زنجان در راشا کاسپین زنجان

افتتاح  دویست و پنجمین خانه هلال زنجان در راشا کاسپین زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از راه اندازی دویست و پنجمین خانه هلال استان در کارخانه کاغذ سازی راشا کاپسین خبرداد و گفت: این خانه هلال با هدف توسعه خدمات عام المنفعه و آموزش های امدادی آغاز به کار کرد.

دکتر سید قاسم موسوی ضمن قدردانی از همراهی مدیریت کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین زنجان افزود: یکی از اهداف راه اندازی خانه های هلال ترویج فرهنگ کمک به همنوع، توانمندسازی جامعه و گسترش آموزش‌های امدادی برای مقابله با حوادث، مساعدت به تسکین آلام بشری و گسترش آموزش های مورد نیاز است.

وی بر تاثیر و اهمیت آموزش ها تاکید کرد و اظهارداشت: به حتم بهره مندی از آموزش های امدادی در زندگی همه افراد موثر است و در شرایط وقوع حادثه نیز آموزش های از قبل آموخته می تواند تاثیر قابل توجهی در مدیریت حوادث داشته باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: درصدد ارائه آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برای کارکنان کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین در این استان هستیم و در فاز بعدی نیز برای خانواده های آنها این دوره های آموزش برگزار می شود تا دانش و سطح آگاهی آنان در این حوزه افزایش یابد.

موسوی خاطرنشان کرد: ارائه این آموزش برای کارکنان کارخانه ها، شرکت های تولیدی و دستگاه های اجرایی می تواند جمعیت هلال احمر را در مواقع بحران یاری کرده و از وجود این نیروها استفاده کند.

وی افزود: انتظار داریم نیروهای کارخانه راشا کاسپین در حوادث و بلایا در خصوص جمع آوری کمک های مردمی هلال احمر را یاری کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا