فرهنگ و هنر

برگزاری شب خاطره «جاماندگان قافله عشق» در زنجان  

برگزاری شب خاطره «جاماندگان قافله عشق» در زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،چهاردهمین شب خاطره حوزه هنری زنجان با عنوان «جاماندگان قافله عشق» سوم آذر ماه ۱۴۰۰ با حضور خانواده معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران، مسئولین و فعالان فرهنگی استان و نویسندگان عرصه دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

این مراسم که در فضای صمیمی و معنوی با هدف انتقال وقایع، ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس به جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب برگزار شد با خاطره‌گویی رزمندگان و همرزمان جبهه‌های حق علیه باطل همراه بود. حاج جواد محمدی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از شهید هنرمند ابراهیم اصغری و تعبیر وصف‌ناپذیر شهید بزرگوار از عملیات‌های غواصان در جبهه‌های حق علیه باطل پرداخت.

حاج حسین محمدی از رزمندگان و مدافعین حرم و از راویان لحظه به لحظه اتفاقات هشت سال دفاع‌مقدس از خاطراتش با هم‌رزم خود سردار شهید حمید احدی و لحظه شهادت این شهید بزرگوار گفت. بیان خاطرات از شوخ‌طبعی‌هایی آن دوران که چاشنی وحدت، برادری و از خودگذشتگی و فداکاری‌های رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ بود که حسین محمدی در شب خاطره «جاماندگان قافله عشق» با شور و هیجان و اشتیاق برخی از آن خاطرات را بیان نمود.

رونمایی از کتاب «اندکی بنشین که باران بگذرد»، تجلیل از نویسندگان و فعالان عرصه دفاع مقدس و پخش فتوکلیپ از رزمندگان و غواصان دریادل استان از دیگر برنامه‌های شب خاطره «جاماندگان قافله عشق» بود که در شامگاه سوم آذر ماه ۱۴۰۰ در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا