اخبار ویژهپزشکی و سلامت

جذب ۳۶ نفر پزشک به صورت قراردادی در سال ۱۴۰۲

ارتقاء خدمات مراکز درمانی اولویت اول مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون خدمات درمانی مدیریت درمان استان زنجان گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی خدمات درمانی متنوعی را به بیمه‌شدگان و بازنشستگان در استان زنجان ارائه می‌نماید.
دکتر بابک رضایی افزود: این خدمات از طریق هفت مرکز درمانی شامل ۲ بیمارستان، ۱پلی کلینیک و ۴درمانگاه انجام می گیرد که تمام خدمات درمانی در این مراکز به صورت کاملا رایگان به بیمه شدگان و بازنشستگان ارائه می شود.
وی اظهار داشت: تا پایان سال گذشته بیش از ۲ میلیون۸۰۰هزار مورد مراجعه سرپایی مراجعه به مراکز درمانی داشته ایم که در مجموع نسبت به زمان سال ۱۴۰۱ تقریباً ۱۲ درصد افزایش مراجعه داشته‌ایم.
معاون خدمات درمانی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان افزود: طی سالهای گذشته سطح درمانی درمانگاه شهدای خرمدره از سطح عمومی به تخصص ارتقاء دادیم ، پلی کلینیک حکیم هیدجی و درمانگاه روزبه در مرکز استان نوسازی و با حضور شرکای سازمان تامین اجتماعی مورد بهره برداری قرار گرفت.
دکتر رضایی گفت: از آنجایی که نیروی انسانی، نیروی محرکه و قوه اصلی بخش درمان است، در راستای تقویت نیروی انسانی در حوزه درمان نسبت به جذب ۳۶ نفر پزشک بصورت قراردادی در سال ۱۴۰۲ اقدام شده است.
وی افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی در راستای ارتقای خدمات درمانی ، برای کنترل چهار بیماری اصلی دوران سالمندی شامل دیابت، فشارخون، بیماری‌های ریوی و سرطان کلینیک های غربالگری در واحد‌های تابعه اقدام نموده و طی سه مرحله اقدام به غربالگری اعضای محترم کانون های بازنشستگی و مستمری بگیری در سطح استان نموده است.
وی افزود: در ارزیابی سطح رضایتمندی مراجعین از واحد‌های درمانی مدیریت درمان براساس اطلاعات ماخوذه از سامانه CRM بیش از۸۰درصد مراجعین از مراکز درمانی اعلام رضایت کرده اند.
معاون درمانی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان زنجان از کشف ۵۲ مورد کانسر (شامل ۲۷مورد سرطان برست و ۲۵ مورد سرطان روده بزرگ)در مراحل اولیه خبر داد و گفت: واحدهای درمانی این مدیریت در بحث غربالگری هم فعال هستند، غربالگری انواع سرطان که اگر در مراحل اولیه تشخیص داده شود هم برای درمان بیمار و هم از نظر اقتصادی بسیار مؤثر و مفید است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا