اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

انباشت ضعف‌ها ممکن است روزی سر باز کند

اگر ضعف‌ها روی هم انباشته شود و سر باز کند، ممکن است علاجش سخت شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، در چهاردهمین سفر استانی خود و در دیدار با قضات و کارکنان قضایی زنجان، با بیان اینکه دشمن کماکان در تلاش است تا با عملیات روانی و اجماع‌سازی در مجامع بین‌المللی، علیه مردم و کشور ما اقدامات ایذایی انجام دهد، گفت: بنابراین باید همچنان هوشیار و فعال در میدان حضور داشته باشیم.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه دشمن بر مبنای محاسبات اشتباهی که از مردم ما داشت، یک جنگ ترکیبی همه‌جانبه و اقدامات تبلیغاتی و روانی بسیار سنگینی را بر کشور ما تحمیل کرد ، افزود: دشمن تصور داشت می‌تواند یک شرایط ضد امنیتی را ایجاد کند و حتی پس از آشوب و اغتشاش، با اعمال یکسری فشارهای بیشتر در برخی استان‌ها، مسائلی را به وجود آورد اما به واسطه بصیرت مردم، بخش اعظم توطئه‌های دشمن خنثی شد.
محسنی اژه‌ای،با تاکید بر اینکه ، باید نسبت به رفع ضعف‌ها و نواقص مدیریتی خود نیز اهتمام داشته باشیم، تصریح کرد: اگر ضعف‌ها روی هم انباشته شود و سر باز کند، ممکن است علاجش سخت شود.
وی اظهار داشت: ما باید توجه کنیم که اگر به اعتماد مردم خدشه وارد شده، از کجا نشأت گرفته و درصدد رفع این مشکل برآییم تا اعتماد مردم‌ را افزایش دهیم.
رئیس عدلیه، موضوع کاهش هفت درصدی ورودی پرونده‌ها به دادگستری و محاکم استان زنجان را بسیار حائز اهمیت و درخور تقدیر عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا