علم و فناوری

حضور در عرصه لازمه خدمت مسئولین برای حل مشکلات مردم ‎می باشد

حضور در عرصه لازمه خدمت مسئولین برای حل مشکلات مردم ‎می باشد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان، گفت: هدف از تشکیل میز ارتباطی پاسخگویی به شکایات، مشکلات و درخواست های مردمی  در حوزه های ارتباطی، اینترنتی، فناوری اطلاعات، مخابرات، پست و پست بانک است.

حامد سرائی افزود: لازمه خدمت هر مسئولی برای حل مشکلات مردم ‎برنامه عملیاتی و حضور در عرصه است؛ نمی‌شود در گوشه‌ای نشست و به فکر حل مشکلات مردم بود.

وی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آقایان سید حسین دهدشتی معاونت امور دولت، مجلس و استانها و حمید رضا رضوانی پور رئیس مرکز بازرسی ، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات به همراه مدیران دستگاه های زیر مجموعه در روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ماه در محل مجتمع ارتباطات و فناوری اطلاعات استان حضور دارند تا بصورت حضوری و تلفنی پاسخگوی مشکلات و درخواست های مردمی در حوزه های مختلف باشند.

سرائی ادامه داد: هر مقدار تعامل دولت با مردم افزایش پیدا کند به همان اندازه مشکلات سریعتر حل شده و راهکارهای جدیدی جهت رفع موانع ظهور می کنند، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان کوشش دارد در سفر دو روزه رئیس جمهور به استان نسبت به رفع مشکلات و پاسخگویی به درخواست های مردم اقدام کند.

مدیر کل ICT استان افزود : وزارت ارتباطات از جمله نهادهایی است که بیشترین تلاش را جهت حل مشکل مردم داشته است که مصداق آن سامانه ۱۹۵ است که مدتهاست راه اندازی شده و کارشناسان سعی می کنند در کوتاه ترن زمان ممکن پاسخگو و راه گشای مخاطبین باشند.

وی تاکید کرد: معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همه مدیران زیر مجموعه وزارت آماده پاسخگویی و حل مشکلات مردم در حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات هستند و مردم استان می توانند ضمن رعایت دستورات بهداشتی بصورت حضوری جهت بیان مشکلاتشان مراجعه یا با شماره تلفن های اعلامی با معاونان و مدیران استانی در ارتباط باشند.

گفتنی است، با همت معاونت امور دولت، مجلس و استانها و مرکز بازرسی ، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات در سری سفرهای استانی ریاست جمهور،میز ارتباطی با مردم جهت حل مسائل و پاسخگویی به درخواستهای مردم در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان ایجاد شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا