سیاسی و اجتماعی

آغاز فعالیت عملیات ستاد برف‌روبی از اول آذر تا پایان اسفند

آغاز فعالیت عملیات ستاد برف‌روبی از اول آذر تا پایان اسفند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛سرپرست شهرداری زنجان گفت: بیش از هزار نیرو در عملیات زمستانی شهرداری فعالیت خواهند کرد.

منصور سلطانی محمدی افزود: عملیات زمستانی همه ساله با توجه به اینکه شرایط جوی در شهر‌های سردسیر لازم است، انجام شده است.

سرپرست شهرداری زنجان از تشکیل کمیته زمستانی با بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات لازم خبر داد و گفت: در این مانور بیش از یک هزار نیروی انسانی عملیات برف‌روبی را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه مقدمات کاز از جمله لایروبی کانال‌ها از چند ماه قبل انجام شده است، تصریح کرد: این اطمینان را به شهروندان می‌دهیم که بتوانیم خدمات مطلوبی را ارائه دهیم که در این راستا بیش از یک هزار نیرو مشغول به کار خواهند بود.

مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان نیز با اشاره به اینکه شهرداری هر سال با تجهیزات لازم در ارتباط با عملیات زمستانی اقدامات لازم را انجام می‌دهد، گفت: امسال نیز ۱۲۷ دستگاه ماشین‌آلات در اختیار مناطق قرار گرفته است تا کار برف‌روبی انجام دهد.

سجاد خانمرادی با اشاره به اینکه ۷۵۰ نیروی امور شهر و ۴۰۰ نیروی فضای سبز در ارتباط با برف‌روبی همکاری خواهند کرد، گفت: کل عملیات ستاد برف‌روبی از اول آذر تا پایان اسفند فعالیت خواهد کرد.

وی در ارتباط با استفاده از نمک و خسارت ناشی از آن در تخریب آسفالت گفت: ما هر سال به میزان ۱۵ درصد استفاده از نمک را کاهش میدهیم و امسال نیز به میزان ۱۵ درصد نمک کاهش دارد.

مدیرخدمات شهری شهرداری زنجان تصریح کرد: امسال ۵ هزار و ۲۵۰ کیلو نمک و ۱۰ هزار کیلو هم ماسه استفاده خواهیم کرد که البته میزان استفاده از نمک کاهش دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا