اقتصاد

افتتاح اولین پروژه نهضت ملی مسکن در شهر صائین قلعه

همزمان با ایام اله دهه فجر اولین پروژه نهضت ملی مسکن در شهر صائین قلعه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران از افتتاح پروژه ۱۶ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر صائین قلعه خبر داد و گفت: همزمان با ایام اله دهه فجر، اولین پروژه نهضت ملی مسکن استان در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت با حضور مسئولین استانی افتتاح خواهد شد.
رضا خواجه ای ادامه داد: برای این پروژه، ۳۰۰میلیون تومان تسهیلات بانک مسکن به هر متقاضی پرداخت شد و مابقی هزینه نیز از محل آورده نقدی متقاضیان تامین گردید.
وی با اشاره به اینکه، این پروژه در زیر بنایی بالغ بر ۲۱۵۰ متر مربع احداث گردید، تصریح کرد: در مجموع برای ساخت این پروژه ۸۸ میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیر کل بنیاد مسکن استان هدف از طرح نهضت ملی مسکن را ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها و خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه دانست و تأکید کرد: برای تحقق این هدف مهم ضمن تسریع اجرای پروژه ها، رعایت نکات فنی و کیفیت نیز با دقت زیر نظر ناظرین قرار گرفته است.
خواجه ای با بیان اینکه، استفاده از مصالح استاندارد در پروژه های نهضت ملی مسکن و رعایت مقررات ملی ساختمان مورد تاکید این نهاد بوده ، خاطر نشان کرد: توجه به کیفیت در کنار کمیت و اجرای دقیق و بموقع پروژه های و طرح های مسکن امری مهم بوده که در این میان می توان گفت؛ ساخت و سازهای عظیم در قالب طرح نهضت ملی فرصت مناسبی برای بهره گیری از مهندسان، متخصصان و کارگران بومی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه، پروژه های نهضت ملی مسکن در قالب ۱۲ پروژه(۱هزار ۱۵۱ واحد مسکونی) در شهرهای هیدج، صائین قلعه ، خرمدره ، قیدار و ابهر به عهده بنیاد مسکن است که روند اجرای این پروژه‌ها با برنامه زمانبندی شده مطابقت دارد، یادآور شد: در اجرای پروژه ها تمامی نکات فنی ،مهندسی و ایمنی رعایت شده تا بهترین خدمات به مردم ارائه گردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا