علم و فناوری

تشکیل کمیته خیرین مهارتی با هدف ساماندهی امور خیرین در حوزه مهارت‌آموزی

تشکیل کمیته خیرین مهارتی با هدف ساماندهی امور خیرین در حوزه مهارت‌آموزی

به گزارش پایگاه خبری اسمان زنجان،  محمدرضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان هدف اصلی تشکیل کمیته خیرین مهارتی در زنجان را ساماندهی امور خیرین در حوزه مهارت‌آموزی، کمک و حمایت در راستای هم‌افزایی و همسویی مجموعه دولتی و غیردولتی، سوق دادن افراد نیازمند به مهارت‌آموزی، اشتغال‌زایی و آسیب شناسی بیان نمود.

انصاری مکاتبه با خیرین، دستگاه‌ها، نهادها، انجمن‌ها و تشکیل کمیته مهارت‌آموزی شهرستان، برگزاری جلسه شورای مهارت شهرستان‌ها با حضور فرمانداران و عضویت افراد خیر در شورای مهارت استان تاکید نمود.

وی تشریح قانون حمایت خیرین از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، بررسی نحوه ثبت و تشکیل رسمی مجمع و  تشریح راهکارهای همکاری خیرین در آموزش‌های مهارتی را از برنامه‌های این جلسه دانست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در خصوص فراخوان جذب از بنگاه‌های اقتصادی به عنوان خیرینی که حامی توسعه آموزش‌های مهارتی باشند و بر ضرورت توسعه آموزش‌های مهارتی، دسترسی به رشد اقتصادی استان، ارتقاء بهره وری، ضرورت توسعه اشتغال پایدار و نیازهای مهارت آموزی مطرح و اطلاع رسانی کامل و جامع در اختیار خیرین استان قرار گیرد تاکید نمود.

گفتنی است، ،به منظور گسترش و بهسازی مهارت‌آموزی و فراهم نمودن زمینه‌های ایجاد اشتغال پایدار، اولین جلسه‌ی کمیته خیرین مهارتی با حضور اعضای کمیته و به ریاست محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در سالن جلسات اداره‌کل برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا