پزشکی و سلامت

اهدای خون نمادی از همدلی

داوطلبان هلال احمر زنجان با اهدای خون نمادی از همدلی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با هفته داوطلبان، داوطلبان و کارکنان هلال احمر زنجان با اهدای خون نمادی از همدلی و بشردوستی را به نمایش گذاشتند.
دکتر سید قاسم موسوی افزود: اهدای خون یکی از فعالیت‌های بشردوستانه جمعیت هلال احمر محسوب می شود که در طول سال و به بهانه های مختلف در مناسبت‌ها انجام می شود.
وی یادآوری کرد: تامین داوطلبانه خون سالم و فرآورده‌های خون برای بیماران نیازمند یکی از برنامه‌های اصلی و راهبردی جمعیت هلال احمر به شمار می رود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر به منظور تشویق برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی در قالب برنامه ملی “حمایت ماندگار” نسبت به تامین مستمر خون سالم، سعی در یکسان سازی میزان دسترسی مناسب بیماران نیازمند به خون را دارد.
موسوی اظهارداشت: نیاز به خون یکی از نیازهای ضروری، روزانه و همیشگی برای بیماران نیازمنداست که علاقمندان می توانند در این اقدام خداپسندانه زندگی دوباره ای را به هموطنی اهدا کنند که این مهم را داوطلبان و کارکنان هلال احمر امروز محقق کردند.
وی خاطرنشان کرد: اهدای خون نمادی از همدلی، احساس مسئولیت و از خالص‌ترین نمونه‌های نوع‌ دوستی محسوب می شود و اهداکنندگان خون بدون هیچ توقع و چشم داشتی بخشی از وجودشان را تقدیم همنوعان خود می کنند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اهدای خون را نوعی ایثارگری دانست و افزود: این اقدام خداپسندانه همانند حیات بخشیدن به بشریت است.
گفتنی است، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان، داوطلبان، مسئول حراست، معاونت داوطلبان، رئیس شعبه زنجان، پرسنل و داوطلبان خانم و آقا هلال احمر اقدام به اهدای خون کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا