سیاسی و اجتماعی

دانشجویان الگوی موفقی در جامعه اند

دانشجویان الگوی موفقی در جامعه اند

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،  حسن شجاعی مدیریت شعب پست بانک استان زنجان از رتبه های برتر کنکور سراسری ساکن روستا در استان زنجان تقدیر کرد.

گفتنی است؛همزمان با ۱۶ آذر و روز دانشجو، آئین تجلیل از استعدادهای درخشان مناطق روستایی که باحضور دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران و مدیران ارگانها و نهادهای دولتی و استانها و همچنین ۸۱ استعداد درخشان کشور بصورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، حسن شجاعی مدیریت شعب پست بانک استان زنجان، از ۵ استعداد درخشان و پذیرفته شده کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ ساکن در روستاها و مناطق محروم استان زنجان، که موفق به کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ شده‌اند، با اهدای لوح و جایزه نقدی، تقدیر کرد.

دکتر شیری دانشجویان را الگوی موفقی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر هر یک از شما بتوانید الگوی موثری برای ۱۰ نفر در جامعه باشید، می‌توانید سیر تحول را در جامعه شکل بدهید و کشور ما به دانشجویانی که در آینده نزدیک یک تحول‌گر باشند ، نیاز دارد.

شیری با بیان اینکه برگزاری چنین مراسمی به رقابت بین دانش آموزان روستایی و ایجاد انگیزه برای کسب  رتبه های برتر کنکورکمک می‌کند، اظهار کرد: پست بانک ایران به  تنها بانک روستایی کشور توجه ویژه‌ای به نسل جوان و آینده سازان کشور دارد و خود را مسئول حمایت از آنان می‌داند.

در این مراسم، حسن شجاعی مدیریت شعب پست بانک استان زنجان ضمن بیان اهمیت علم و دانش در پیشرفت کشور اظهار داشت : پست بانک بواسطه اینکه بانک تخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد از تمام نخبه ها و استعداد های درخشانی که درحوزه کسب وکارهای مجازی فعالیت می کنند و یا طرحی دارند حمایت می کند.

بر اساس این گزارش، این مراسم به صورت همزمان در تمام استان های کشور برگزار و از دانشجویان برگزیده روستایی تجلیل و و قدردانی شد.

 

دانشجویان الگوی موفقی در جامعه اند
 *

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا