اقتصاد

شکل گیری نهضت مدرسه سازی در استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل نوسازی مدارس زنجان در این دیدار بر تداوم همکاریها در زمینه ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس مناطق محروم استان تاکید کرد.
حمیدرضا اسلامی در این دیدار با اشاره به برچیده شدن مدارس کانکسی در استان، افزود: ساماندهی مدارس کانکسی مستقل دارای بیش از ۱۰ دانش آموز که در قالب طرح شهید دانش آموز «رضا پناهی» که از تیرماه امسال در سراسر کشور کلید خورد، در  استان زنجان نیز در حال اجراست.
وی با بیان اینکه خدمات نظام اسلامی در حوزه های مختلف بسیار چشمگیر بوده است، خاطرنشان ساخت: شاهد نهضت مدرسه سازی در استان زنجان هستیم و انشالله تا مهر امسال در نظر داریم بخش قابل توجهی از پروژه هارا تکمیل کرده به آموزش و پرورش استان تحویل نماییم.
جلال غورقانلو مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی استان نیز با بیان اینکه مردم استان قدردان زحمات شماهستند، گفت: ما مشتاق افزایش سطح تعامل و همکاری با اداره کل نوسازی مدارس استان هستیم.
وی ضمن اعلام آمادگی به جهت همکاریهای بیشتر در زمینه مدرسه سازی افزود: قرارگاه این آمادگی را دارد که در مناطق محروم وارد میدان شود.
لازم به ذکر است در این جلسه احداث مدرسه یک کلاسه در روستای دورافتاده جزوان و تعمیر مدارس مناطق محروم و دور افتاده خصوصا سرویس های بهداشتی این مدارس، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا