اقتصاد

برای تکمیل ساختمان اداره کل ثبت احوال زنجان اعتبار نیاز است

۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه ساختمان اداره کل ثبت احوال زنجان اعتبار نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان، به پروژه ساختمان اداره کل ثبت احوال زنجان اشاره کرد و گفت: برای این پروژه تاکنون ۱۴۴ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن حدود ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
جعفر میناخانی به پروژه ساختمان اداره کل ثبت احوال زنجان اشاره کرد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۰۵۰ متر مربع در پنج طبقه با زیربنای دو هزار و ۵۵۰ متر مربع و با اسکلت بتن آرمه در دست اجرا است.
وی با بیان اینکه آغاز اجرای این پروژه از سال ۸۹ بوده است،ابراز کرد: متاسفانه این پروژه به مدت بیش از هفت سال به علت عدم تخصیص اعتبار کافی متوقف بود ولی با آغاز به کار دولت سیزهم دوباره فعال شده و تا کنون اعتبارات مناسبی هم تخصیص یافته است.
رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان،با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴۴ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است،گفت: برای تکمیل این پروژه بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
میناخانی پیشرفت فیزیکی پروژه ساختمان اداره کل ثبت احوال زنجان را بیش از ۵۷ درصد اعلام کرد و بیان داشت: ساختمان این پروژه در مرحله تکمیل تاسیسات و نازک کاری است.
وی تاکید کرد: با تخصیص به موقع اعتبار،عملیات اجرایی این پروژه یک ساله تمام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا