سیاسی و اجتماعی

برگزاری مانور پناه گیری و تخلیله اضطراری توسط هلال احمر زنجان

برگزاری مانور پناه گیری و تخلیله اضطراری توسط هلال احمر زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر مانور پناه گیری و تخلیله اضطراری را به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در سلیوی غدیر زنجان برگزار کرد.

غفور آقاجانلو افزود: همه اعضای کارگروه و شورای پدافند غیرعامل استان در زمینه حفظ آمادگی در برابر تهدیداتی که در زمینه های مختلف در جامعه امکان وقوع آن وجود دارد، همکاری قابل توجه و تنگاتنگی را دارند.

وی با بیان اینکه مانور سلیوی غدیر زنجان، تخلیه اضطراری است، اظهارداشت: این مانور با همکاری اعضای کارگروه امداد و نجات و شورای پدافند عامل  استان برگزار شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این مانور تخلیه اضطراری در زمان حوادث طبیعی و تهدیدات امنیتی را تمرین می کنیم.

آقاجانلو تاکید کرد: همزمان با هفته پدافند غیرعامل تخلیه مجموعه های اداری و مسکونی را در این هفته در شهر تمرین خواهیم کرد تا نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مانور پناهگیری و تخلیه اضطراری به منظور تمرین های آمادگی در مواجهه با حوادث و سوانح غیرمترقبه با رویکرد پدافند غیرعامل برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا