اقتصاد

تسریع در اجرای پروژه های ساختمان سازی و تاسیسات عمومی راه و شهرسازی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم تسریع در اجرای پروژه های ساختمان سازی و تاسیسات عمومی راه و شهرسازی در شهر زنجان تاکید کرد.
اصغر اسماعیلی در حاشیه بازدید  چند ساعته از  پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی راه و شهرسازی از جمله پروژه ساختمان دامپزشکی ، ساختمان ثبت احوال و هنرستان هنرهای تجسمی و پروژه سینما و تئاتر در شهر زنجان، گفت: خوشبختانه این  سه پروژه در شهر زنجان فعال است و با تمام توان روند اجرایی خود را طی می کند.
وی با بیان اینکه سازندگان برای اجرای سریع این پروژه ها به خوبی برنامه ریزی و مدیریت لازم را مدنظر قرار دهند ،اظهار داشت: امیدوارم هر چه زودتر شاهد تسریع و سرعت اجرای بیشتر این پروژه ها باشیم. 
مطالعات پروژه ساختمان دامپزشکی زنجان اواخر سال ۹۹ شروع و اوایل سال ۱۴۰۰ تمام شد و همچنین این پروژه در دو مرحله پیمان سپاری شده است.
 پیمان سپاری اجرای اسکلت و سازه این پروژه  مرداد ماه سال گذشته تمام شد و  قرارداد عملیات تکمیل این پروژه با شرکت پیمانکاری«زیبا اسکان کادوس» منعقد شده است  و مبلغ قرارداد این پروژه ۷۲ میلیارد تومان بوده و کل پروژه بیش از ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تاکنون با تخصیص اعتباری که سال گذشته انجام گرفت در مجموع بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و برای تکمیل این پروژه بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
گفتنی است پروژه دامپزشکی زنجان در دو قسمت اداری و آزمایشگاهی اجرا می شود و  بخش اداری این پروژه در پنج طبقه و آزمایشگاه هم در سه طبقه با زیر بنای ۶ هزار و ۱۰۰ متر مربع اجرا می شود و خوشبختانه اجرای عملیات اسکلت و سفت کاری پروژه تمام شده و در مرحله اجرای تاسیسات و نازک کاری است.
قابل ذکر است پروژه ساختمان دامپزشکی استان زنجان بیش از ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد،پروژه هنرستان هنرهای تجسمی دختران و پروژه  سینما و تئاتر نیز ۴۵ درصد و پروژه ساختمان ثبت احوال هم ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ساخت و اجرای پروژه‌های ساختمان‌های دولتی و عمومی برای دستگاه‌های فرهنگی، آموزشی، اداری، درمانی، فنی و حرفه‌ای، بهداشتی و ورزشی را در حیطه وظایف کاری خود دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا