ورزش

احداث ۳۷ خانه ورزش روستایی در زنجان

احداث ۳۷ خانه ورزش روستایی در زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در سال ۹۶ حدود ۱۰ خانه ورزش روستایی فعال است که به ۲۵۰ خانه ورزش روستایی رسیده و ۳۷ خانه ورزشی دیگر هم احداث می‌شود.احداث ۳۷ خانه ورزش روستایی در زنجان

علی خلیلی افزود: برای روستاهای بالای جمعیت ۵۰۰ نفر برنامه مکان ورزشی ایجاد شود و برای روستاهایی که در استان زنجان مکان ورزشی ندارند در کوتاه مدت یک خانه ورزش ایجاد می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در سال ۹۶ حدود ۱۰ خانه ورزش روستایی داشتیم که در حال حاضر به ۲۵۰ خانه ورزش روستایی رسیده است و ۳۷ خانه ورزشی هم دوباره احداث می‌شود.

خلیلی تاکید کرد: امروز باید شرایطی را فراهم کنیم که همه آحاد جامعه بتوانند از امکانات ورزشی برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه تا زیرساخت‌ها فراهم نشود ، نمی‌توان شاهد توسعه ورزش در جامعه بود ، گفت: بر این مهم اعتقاد داریم که مناطق روستایی نیز همانند جوامع شهری باید از امکانات ، تجهیزات و زیرساخت‌های ورزشی استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: توجه به ورزش روستایی از دو بعد همگانی و قهرمانی حائز اهمیت است و باید عدالت در همه رعایت شود.

خلیلی گفت: وجود خانه‌های ورزش روستایی برای ترویج امر ورزش بسیار مهم است چرا که توسعه ورزش همگانی در روستاها ، باعث می‌شود تا انگیزه ورزش کردن در بین روستاییان افزایش یابد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا