اخبار ویژهاقتصاد

فعالیت صندوق کارآفرینی امید در حوزه اشتغال

فعالیت صندوق کارآفرینی امید در حوزه اشتغال

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر صندوق کارآفرینی استان زنجان گفت: : برای اشتغال این تعداد از زنجانی ها ۴۸۹ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

علی عبداللهی افزود: از این تعداد ۳۵۴ فقره تسهیلات اشتغال با اعتبار ۴۴۱ میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار داشت: برای ۵۳۸ نفر نیز بیش از ۴۸ میلیارد ریال در سایر فصل پرداخت شده است.

عبدالهی تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید، به عنوان نهاد حمایتی و تنها موسسه مالی تخصصی است که در حوزه اشتغال بویژه کسب و کارهای خرد فعالیت می‌کند.

وی، صندوق کارآفرینی استان زنجان را تنها موسسه مالی در حوزه اشتغال بیان کرد و ادامه داد: این صندوق حامی کسب و کارهای خرد و کوچک، توسعه زنجیره های تولید، توزیع و فروش محصولات، فعالیت و تولیدات شرکت های دانش بنیان، صندوق های خرد محلی زنان روستایی، توسعه تولید صنایع دستی، گردشگری و بوم گردی در استان به شمار می رود.

مدیر صندوق کارآفرینی استان زنجان گفت: از زمان (۱۳۹۷) اجرای طرح اشتغال در حوزه روستایی تاکنون برای یک هزار و ۱۷۰ نفر با پرداخت بیش از ۹۶۶ میلیارد ریال وام شغل ایجاد شده است.

عبداللهی، از پرداخت ۶۸ فقره تسهیلات برای پنج نفر از ساکنان در روستاهای خدابنده، ماهنشان و زنجان خبر داد و افزود: این تسهیلات با بیش از ۶۵ میلیارد ریال برای طرح یک روستا یک محصول پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر این در سه روستای شهرستانهای طارم، خرم دره و سلطانیه نیز برای ۳۴ نفر ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح روستای بدون بیکار در داخل طرح اشتغال روستایی وام پرداخت شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا