سیاسی و اجتماعیاخبار ویژه

اهتمام جدی رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در زنجان 

اهتمام جدی رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در چهارمین جلسه شورای مدیران دستگاه قضایی استان گفت : در استان اهتمام جدی برای  اجرای برنامه ها و سیاست های قوه قضاییه وجود دارد که در همین راستا و با توجه به ارزیابی  عملکرد حوزه ها، شورای حل اختلاف زنجان در  بخش سازش پرونده ها  رتبه نخست و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان نیز رتبه دوم در سال ۹۹ در سطح کشور را کسب نموده اند.

وی با بیان اینکه با همه توفیقات و اقدامات انجام شده در استان در برخی حوزه ها نیازمند همت بیشتر برای ارتقاء عملکردها  هستیم  بیان کرد :توجه به ماده ۲۸ که حوزه ی نظارتی است  بایستی بیش از پیش مورد اهتمام قرار گیرد .

عالیترین مقام قضایی استان اظهار داشت : ما وظیفه داریم برنامه ها و سیاستهای قوه قضاییه را دقیق اجرا کنیم بنا بر این توجه قضات به موضوع عدم صدور قرار  بازداشتهای موقت در غیر ضرور  و صدور قرار های متناسب مورد تأکید می باشد .

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی نظارت دقیق  بر ضابطین را در همه حوزه های قضایی مورد تأکید قرار دادو افزود :توجه به این امر و نظارت مستمر مسئولان قضایی بر فرایند انجام وظایف ضابطین موجب  اجرای عدالت و مانع تضییع حقوق مردم  خواهد شد .

گفتنی است، در این جلسه  معاونین دادگستری ، دادستانها و روسای حوزه های قضایی به بیان مطالب پیرامون موضوع جلسه پرداختند و در پایان از رستم خانی رییس دادگستری شهرستان ابهر به لحاظ جدیت در انجام وظایف و عملکرد مثبت در اجرای برنامه ها تقدیر شد.

همچنین از قضات و کارکنان نمونه کشوری دادگستری استان با اهداء لوح ریاست قوه قضاییه و هدایا تقدیر بعمل آمد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا