اخبار ویژهورزش

سامانه ام فایو” راه اندازی می شود

سامانه ام فایو"سامانه جامع صدور مجوز باشگاه های ورزش راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، جواد بازرگان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در گردهمایی باشگاه داران استان با بیان اینکه باشگاه داران در قالب نهادهای عمومی و غیر دولتی یکی از بازوان توانمند اداره کل ورزش و جوانان محسوب می شوند تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود باشگاه داران با مشکلاتی مواجه هستند و تلاش می شود با برگزاری نشست های مختلف بصورت تخصصی تا با همفکری و هم افزایی بخشی از مشکلات آنان کاهش یابد.
بازرگان افزود: گروه هایی از این اداره کل در قالب نظارت و بازرسی و بر اساس دستور العمل به باشگاه‌ها مراجعه می کنند اما نظارت های میدانی متولیان امرتاثیر بسزایی دارد.
وی اظهار داشت: طبق ماده ۱۳ و ۲۳ وظایف ادارات استانی صدور پروانه فعالیت، و نظارت بر عملکرد ، تمدید و یا لغو پروانه بهره برداری باشگاه ها بر عهده ادارات ورزش و جوانان است و این ارتباط مستمر باید وجود داشته باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: با توجه به راه اندازی سامانه ام فایو”سامانه جامع صدور مجوز باشگاه های ورزشی” این مهم در این قالب رخ می دهد؛ هر چند اشکالاتی از سوی اقتصاد دارایی وجود دارد که با برطرف شدن آن صدورها در کمترین زمان رخ خواهد داد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه تمدید مجوزها امری ضروری است، گفت: این در حالی است تعدادی از باشگاه داران با توجه به اتمام مجوز همچنان فعالیت می کنند که در خواست می شود نسبت به تمدید مبادرت کنند.
وی اضافه کرد: نمونه بارز این موضوع حادثه ای در یکی از باشگاه های شهرستانی رخ داد و به دنبال آن، منجر به فوت یک فرد شد، و در این میان به دلیل نداشتن مجوز از سوی باشگاه دار، او مشکلات جدی حقوقی مواجه شده و این از اهمیت موضوع حکایت دارد.
بازرگان داشتن بیمه مسوولیت و بیمه حوادث را از جمله مسائلی مهم توسط باشگاه داران ذکر کرد و افزود: بارها به باشگاه داران در خصوص بیمه ورزشی ورزشگاران تاکید شده و در مواردی کوتاهی ها اتفاقات جبران ناپذیری را موجب شده و از طرفی حتی سلیقه ای عمل می شود.
این مسئول خاطر نشان کرد: باشگاه ها داران موظف به رعایت استانداردهای خدمات دهی هستند، در غیر اینصورت تخلف محسوب می شود.
گفتنی است، در پایان باشگاه داران برتر تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا