اخبار ویژهاقتصاد

انتقال بیش از ۱۰ میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی و نفت خام در منطقه شمالغرب

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر منطقه شمالغرب از انتقال بیش از ۱۰ میلیارد لیتر انواع فرآوردهای نفتی و نفت خام در ده ماهه سال جاری در این منطقه خبرداد.
علی جعفر آقایی ضمن تبریک به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار حرد: طی ۱۰ ماهه سالجاری به میزان ۵ میلیارد و ۴۲۵ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی و ۴ میلیارد و ۷۱۵ میلیون لیتر نفت خام توسط این منطقه منتقل شده است.
وی افزود: این حجم از انتقال در مسافتی به طول ۲۱۰۰ کیلومتر در پهنای شش استان شمالغرب کشور که شامل البرز،زنجان،آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل می باشد.
جعفرآقایی همچنین گفت: طی بازه زمانی ۱۰ ماهه سالجاری تا کنون به میزان بیش از ۴۹۸ میلیون لیتر سوخت مایع تحویل سه نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه ،سبلان اردبیل و سلطانیه زنجان شده است.
مدیر منطقه شمالغرب با اشاره به پروژه های فعال در این منطقه گفت: تعدادی از این پروژه ها تحویل موقت شده اند که از اقدامات پر اهمیت صورت گرفته توسط همکاران منطقه ،تعمیر نقاط خوردگی در مسیر های خطوط انتقال و نصب الکتروپمپ جدید در مرکز انتقال نفت ابهر، که بدین ترتیب ۴ مرکز انتقال نفت فرآورده ری-تبریز به الکتروپمپ به عنوان پشتیبان تجهیز شده را می توان نام برد.
وی در خصوص تسطیح مسیر خطوط نیزگفت: ۲۸۳ کیلومتر از مسیر خطوط انتقال منطقه شمالغرب طی سالجاری تسطیح شده اند.
جعفرآقایی در پایان ضمن تقدیر از تمامی همکاران که در وظیفه انتقال پایدار مواد نفتی شبانه روز در تلاش هستند افزود: خدارا شاکریم که سالجاری را بدون حادثه سپری کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا