اقتصاد

بهسازی شبکه‌های توزیع برق کوی فرهنگ زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر امور برق فرهنگ زنجان با اعلام‌ این‌که اجرای پروژه اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق کوی فرهنگ با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش تلفات شبکه انجام شده است گفت: این منطقه به عنوان یکی از نخستین و قدیمی‌ترین شهرک‌های شهر زنجان شبکه برق فرسوده‌ای برخوردار بود که با تلاش اکیپ‌های اجرایی بهره‌برداری امور برق فرهنگ بخشی از شبکه این کوی برای ارائه برق پایدار و رضایتمندی مشترکان اصلاح و بهسازی و حدود ۳ونیم تن سیم مسی جمع‌آوری شد.
امیر کیانی با اشاره به این‌که در پروژه اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق کوی فرهنگ انشعاب ۱۰۲۲ مشترک این محدوده نیز اصلاح و بهسازی شد افزود: در این پروژه علاوه بر اصلاح انشعاب مشترکان، ۱۰ پایه تیر  نیز رفع خطر و ایمن‌سازی شد.
مدیر امور برق فرهنگ زنجان از اجرای ۹۳۰مورد شاخه‌زنی درختان در حریم شبکه‌های برق این کوی خبر داد و اضافه کرد: شاخه زنی درختان حریم شبکه با هدف کاهش تلفات و رفع خطر و افزایش ایمنی انجام می‌شود و همچنین در قالب این پروژه ۱۱۰ چراغ روشنایی نیز بهسازی شد.
گفتنی است پروژه اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق کوی فرهنگ با حضور اکیپ‌های بهره‌برداری امور برق فرهنگ زنجان و بدون حضور پیمانکاران توزیع برق استان زنجان اجرا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا