دین و مذهب

برگزاری دوره آموزشی برای ۷۰ مبلغ(روحانی)بومی در زنجان

۷۰ مبلغ(روحانی)بومی زنجان دوره آموزشی فضای مجازی و کار با کودک و نوجوان دیدند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، حجت‌الاسلام سید موسی موسوی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان با اعلام برگزاری دوره آموزشی برای ۷۰ نفر از مبلغین روحانی در زنجان گفت:به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان این دوره آموزشی به مدت ۲ روز در امامزاده حضرت سید ابراهیم ع زنجان برگزار گردید.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان گفت:این دوره در روزهای دوم و سوم آذرماه جاری با حضور ۳ نفر از اساتید مرکز اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در رشته های کار با کودک و نوجوان ، احکام وقف و فضای مجازی و سواد چند رسانه‌ای برگزار شد.

وی اظهار داشت:۵۰ مبلغ روحانی آقا و ۲۰ مبلغ خانم از استان زنجان در این دوره دو روزه شرکت کردند و از این آموزش ها برخوردار شدند.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد:اداره کل اوقاف استان زنجان همه ساله بیش از ۱۰۰ مبلغ دوره دیده را در ایام و مناسبت های مذهبی مختلف مثل ماه محرم و رمضان ایام نوروز و سایر موارد از طریق مرکز اعزام مبلغ این سازمان برای تبلیغ به امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان و همچنین مناطق محروم و کم برخوردار اعزام می کند که نیاز به آموزش مستمر ایشان در مسائل و دانش های روز و به روز بودن در جذب و تاثیر بر مخاطب همواره در اولویت‌های آموزشی این اداره کل می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا