اخبار ویژهعلم و فناوری

بهره‌برداری از ۲۳مدرسه تا پایان سال

۱۱۸ کلاس جدید با ۲۳ مدرسه در دستور کار قرار دارد که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نمرات در کل کشور پس از اتمام کرونا روند نزولی داشت، گفت: میانگین سه رشته استان زنجان ۷۰.۷۲ درصد نمره قبولی گرفتند و امسال درصد قبولی استان در همه رشته‌های نهایی از میانگین کشوری بالاتر است.
علی اسماعیلی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان زنجان گسترده‌ترین ارتباط را با مردم دارد،افزود: آموزش و پرورش نیازمند همکاری تنگاتنگ اصحاب رسانه می باشد، امیدواریم با این ارتباط شاهد ارتقای خدمات دستگاه تعلیم و تربیت در استان به نحو احسن باشیم‌.
وی با اشاره به اینکه در ارائه خدمات آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان پیشرفت چشمگیری داشته است، اظهار داشت:هدف از اجرای فعالیت‌های تابستانی در قالب طرح امین، ایجاد فضایی برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان در تابستان می باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۹۰ مربی پرورشی تخصصی در مدارس استان وجود دارد، تصریح کرد: ۵۰۰ نیروی تربیتی و ۴۰۰ نیرو مشاور در استان در حال فعالیت است که با این تعداد نمی‌توانیم نیاز مربی پرورشی و مشاور را در همه مدارس استان پوشش دهیم.
اسماعیلی گفت: برای امسال ۱۱۸ کلاس جدید با ۲۳ مدرسه برای بهره‌برداری در استان در دستور کار است که امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه ۲۳۰ نفر نیرو مربی پرورشی برای مدارس استان لازم است، گفت: برای هر ۸ دانش‌آموز باید یک ساعت مربی اختصاص یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا