سیاسی و اجتماعیاقتصاد

بهسازی و آسفالت راه روستایی کلوج‌آباد به طول ۵ کیلومتر  

بهسازی و آسفالت راه روستایی کلوج‌آباد به طول ۵ کیلومتر

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ رئیس  اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طارم گفت: برای تکمیل آسفالت ۱۳ کیلومتر باقی‌مانده از راه روستای سرخ‌آباد این شهرستان به اعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان نیاز داریم.

حمیدرضا نجفی در رابطه با وضعیت راه روستای سرخ‌آباد شهرستان طارم دراستان زنجان ، اظهار کرد: در طول هشت سال گذشته اقدامات زیادی برای آسفالت شدن مسیر ۲۸‌ کیلومتری روستای سرخ‌آباد انجام‌شده‌ است که در سال ۹۳_۹۴ نیز ۱۵ کیلومتر از مسیر این روستا آسفالت شد.

وی بابیان اینکه تنها ۱۳ کیلومتر از مسیر ۲۸ کیلومتری روستای سرخ‌آباد آسفالت نشده‌ است، افزود: در سال ۹۴ نیز با مشارکت مردم روستا ۱۳ کیلومتر آسفالت نشده از مسیر روستای سرخ‌آباد از مسیر صعب‌العبور گردنه به حاشیه رودخانه قزل‌اوزن انتقال یافت که دیگر مشکلاتی مانند قطعی راه برای آن وجود ندارد.

این مسئول بابیان اینکه پیگیر تکمیل آسفالت مسیر روستای سرخ‌آباد هستیم، تصریح کرد: برای آسفالت شدن ۱۳ کیلومتر باقی‌مانده از مسیر روستای سرخ‌آباد و تکمیل کردن راه این روستا به اعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان نیاز داریم تا تخصیص یابد و اقدامات لازم برای این راه انجام شود.

نجفی با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی شهرستان طارم و بابیان اینکه ازلحاظ جمعیتی ۹۶ درصد از شهروندان طارمی از راه‌های آسفالت برخوردارند، ادامه داد: ازلحاظ طول راه‌های روستایی شهرستان، ۶۱ درصد راه‌ها آسفالت و ۳۹ درصد نیز به‌صورت خاکی است هستند که برای آسفالت‌ راه‌های روستایی ابتدا باید تأمین اعتبار صورت گیرد تا اقدامات لازم برای آسفالت کردن آن‌ها انجام شود.

رئیس  اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان طارم بابیان اینکه راه‌های روستایی رزنی، تازه کند و سرخ‌آباد نیز از پروژه‌های در حال پیگیری بوده و در برنامه کاری اداره راهداری شهرستان طارم قرار دارد، خاطرنشان کرد: بهسازی و آسفالت راه روستایی کلوج‌آباد به طول ۵ کیلومتر و بهسازی و آسفالت راه نوکیان به سه‌راهی گدم‌آباد به طول ۵‌ کیلومتر نیز از دیگر پروژه‌های در دست اقدام در شهرستان طارم هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا