دین و مذهب

کنگره بین‌المللی زنان عاشورایی در زنجان برگزار می‌شود

اختتامیه هفتمین کنگره بین‌المللی شعر زنان عاشورایی به میزبانی زنجان و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دستگاه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، جلسه هماهنگی اختتامیه هفتمین کنگره بین‌المللی شعر زنان عاشورایی با حضور خانم فرح‌روز فاتحی دبیر کنگره بین‌المللی شعر زنان عاشورایی، حجت‌الاسلام احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی، نعمتی رییس حوزه هنری، سلامت معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و کلامی از شاعران استان زنجان به ریاست برزگر سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در محل این بنیاد برگزار شد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این جلسه با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوعات فرهنگی در حوزه زنان اظهار کرد: بانوان ایرانی در موقعیت‌های حساس جامعه همواره تاثیرگذار بودند که معرفی این بانوان در کشور اهمیت ویژه‌ای دارد.
عباس برزگر با اشاره به میزبانی استان زنجان تصریح کرد: اختتامیه این کنگره روز ۱۷ آبان ماه به میزبانی زنجان پایتخت شور ئ شعور حسینی و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری دیگر دستگاه‌های فرهنگی در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.
در این جلسه دبیر کنگره بین‌المللی شعر زنان عاشورایی نیز با ارائه گزارشی از فعالیت این دبیرخانه، اظهار کرد: ۷۰۰ اثر از ۴۰۰ شاعر به دبیرخانه این کنگره ارسال شده که از ۵ کشور خارجی نیز اثر دریافت شده است.
فرح‌روز فاتحی با اشاره به اینکه آثار دریافتی توسط داوران ارزیابی شده است، اضافه کرد: ۳۰۰ اثر قابل ارائه و ۲۰ اثر برگزیده شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا